תרופות מרשם עשויות להוביל להתמכרות חמורה

תרופות מרשם עשויות להוביל להתמכרות חמורה

ההתמכרות לתרופות מרשם היא נפוצה בחברה המערבית, אך חמקמקה לאיתור, ניתנת להכחשה ופעמים רבות קשה לאיתור והכרה גם בידי הסביבה הקרובה מה שמוביל למסכת בדידות והסתרה. תרופות מרשם ניתנות בידי רופא מוסמך ולכן אנו יכולים לדעת כי הן תקינות לשימוש ומאושרות בידי משרד הבריאות. יחד עם זאת, פיתוח תלות פיזית ונפשית בחומרים אלו הוא מסוכן ועשוי להוביל לנזקים רפואיים ונפשיים רבים. מנגנוני התלות סמויים וגלויים ומובילים לפגיעה בקרב הפרט ברמה הפיזית, רגשית, קוגניטיבית והתנהגותית. ברמה הסביבתית פוגעת ההתמכרות במעגל המשפחתי, תעסוקתי, כלכלי ויוצרת קושי בהשתלבות מיטיבה בחברה. גמילה מתרופות מרשם ניתנת לטיפול בקהילה, אך במצבים מסוימים ואקוטיים מומלץ לפנות לעזרה של מרכז מקצועי בתנאי שהייה מלאים שיסייע להתרחקות רגעית מהסביבה לטובת חזרה עם כוחות מחודשים וכלים חדשים להתמודדות. מרכז גמילה שבטיא מציע תוכנית גמילה בת שלושה שלבים המתקיימת במלון בוטיק בתנאי לינה מלאים באווירה יוקרתית. צוות המומחים שלנו הינם מהמובילים בישראל ונמצאים בזמינות עשרים וארבע שעות ביממה במרכז.

תוכנית שלושת השלבים במסגרת גמילה מתרופות מרשם

במרכז אנו משתמשים בשיטת שלושת השלבים שהוגדרה כיעילה, בטוחה והדרגתית לטיפול בהתמכרות וייעודית לתהליך גמילה מתרופות מרשם. על פי גישה זו, נפעל תחילה להשבת איזון פיזי, גופני ורגשי. השלבים הראשוניים בגמילה קשים במיוחד וכוללים מגוון תסמינים פיזיים ומנטליים, שמומלץ לעבור בליווי צמוד ומקיף של צוות מומחים. בשלב השני, השלב הטיפולי המשמעותי ביותר, לאחר שהתלות הפיזית מתחילה להירגע ניתן להתפנות לעבודת עומק רגשית היורדת לשורשי ההתמכרות. אנו חסידים של הגישה המוטיבציונית לפיה בכל אדם יש את הכוחות הטמונים לשיפור מציאות חייו ובאמצעות תהליך של אמונה והעצמת כוחות אלו ניתן להשתמש בהם בצורה מיטיבה ולשפר את איכות החיים בצורה ניכרת.

מרכז גמילה שבטיא – מי אנחנו?

מרכז גמילה שבטיא מתמחה במתן תוכניות גמילה מתרופות מרשם מקיפות ומקצועיות. אנו מקפידים על יצירת אווירה אינטימית, חמה ומשפחתית ולכן מקבלים בכל פעם מספר מועט של משתתפים. אנו מאמינים כי על מנת להצליח לצאת לדרך חדשה נדרשת מחויבות לדרך ושיתוף פעולה מלא. נדאג לפעול בצורה הקשובה ביותר ולהבין את הצרכים והרצונות המדויקים לכל אחד ואחת ליצירת תהליך החלמה מיטיב שיחזיק לאורך טווח. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >