למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה לשנות את חייהם. ישנם מספר מכשולים שרופאים ואנשי צוות אחרים ששוקלים לעבוד עם מרכז גמילה חייבים להתגבר עליהם, אבל התגמול הוא גדול. נעשה מאמץ עקבי להביא את המטופל אל המטרות של התנקות מהחומרים הממכרים, תיקון מערכות יחסים פגומות ויצירת חיים משמעותיים ללא ההתמכרות. קריירות בשיקום פתוחות למגוון רחב של מומחים לבריאות הנפש, כגון מטפלים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים ועובדים סוציאליים. מכיוון שהתמכרות היא הפרעה רב-גונית עם מספר אפשרויות טיפול, כמעט כל מומחה לבריאות הנפש עשוי להיות שימושי בתהליך השיקום. במרכז גמילה שבטיא תמצאו את אנשי הצוות המומחים ביותר בתחומם, אשר מלווים את המכורים באופן מסור במהלך כל התהליך.

מה מייחד את עבודה דרך מרכז גמילה?

בעיות בבית, עם שליטה בדחפים, ניהול כעסים, הערכה עצמית ודימוי גוף שלילי, אכזבות מקצועיות וכדומה נפוצות במיוחד כטריגר משמעותי אשר הוביל לשימוש בחומרים ממכרים. האנשים שבחרו להתחיל תוכנית גמילה, עושים זאת לאחר שמרגישים שהגיעו לשפל. אנשים רבים מחליטים להיכנס לטיפול של מרכז גמילה בעקבות השפעה הרסנית על החיים, כגון ניתוק מערכת יחסים או אובדן מקום עבודה. מטופלים בשיקום עלולים להתמודד גם עם אתגרים פיזיולוגיים, לרבות תסמיני גמילה ותשוקה. אז, האדם הטיפוסי הזקוק לטיפול עשוי:

  • לחוש כאב פיזי מוגבר כתוצאה מבידוד רגשי.
  • להסתגל לסגנון זר לחלוטין של חשיבה וחיים
  • לחוות רגשות עזים כתוצאה ממשבר שיכולות להימשך ולחצי היום.

אילו דרכים קיימות לעבור גמילה?

כאשר אדם מתחיל תהליך גמילה דרך מרכז גמילה הוא צרי ללמוד לשנות את מהלך חייו באופן דרסטי. המטופלים עשויים לדרוש הדרכה בקביעת צעדיהם העתידיים, גישה למשאבים קהילתיים וגילוי הכוחות והיכולות שלהם.

לעבודה במרכז גמילה יש מערך קשיים ייחודי משלה. לאנשים בטיפול יש כמעט תמיד מחלות נלוות שרבות מהן הן מחלות נפש. הסיבה לכך היא שמעבר שך תהליך גמילה יוצר שינויים קוגניטיביים ותסמינים גופניים. האימפולסיביות, התסכול והייאוש שלהם עשויים להשתפר בעקבות ליווי מקצועי של צוות מומחים. את הטיפול המותאם באופן אישי לצרכים שלכם, ולחומרת ההתמכרות שלכם תמצוא במרכז גמילה שבטיא.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >
post-thumbnail
מכון גמילה פרטי  - מסור למטופליו

מנהלי מרכז גמילה פרטי רואים לנגד עיניהם את טובת המטופלים....

קראו עוד >