גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'. שימוש ארוך טווח בקוקאין מביא לירידה בהשפעות המהנות של הסם עקב פיתוח התמכרות לחומר. מוחו של משתמש כרוני בקוקאין הופך להיות תלוי בחומר לצורך שחרור כל כמות של דופמין או לתחושת 'היי'. לכן, כאשר משתמש מפסיק בפתאומיות להשתמש בקוקאין, הוא חווה נסיגה. למרות הסיכונים הללו, אנשים רבים עם התמכרות לקוקאין ממשיכים להשתמש בסם. גמילה מקוקאין יכולה לעזור למכור לחזור לשגרת חיים רגילה, ללא התלות בסם, ובעזרת הליווי המקצועי של מרכז גמילה שבטיא, המכור יצליח להנות מהחיים ולקבל את מינון הדופמין שלו גם ללא הסם.

תסמיני גמילה מקוקאין שהמכור עלול לחוות

זמן קצר לאחר הפסקת השימוש בקוקאין, משתמשים חווים תסמיני גמילה מקוקאין, כאשר ה"בהלה" האופורית שחוו פגה. על מנת לדחות את ההשפעות הלא נעימות של הגמילה, מכורים רבים לקוקאין "בולמים", או צורכים כמויות גדולות יותר ויותר של הסם בפרק זמן קצר, כך הם מעלים את הסיכוי לצרוך מנת יתר של קוקאין. תסמיני גמילה מקוקאין כוללים לרוב:

  • ירידה בתיאבון
  • דיכאון ועייפות
  • חרדה
  • סיוטים
  • רעיונות אובדניים

התדירות והמינון של השימוש קובעים את חומרת תסמיני הגמילה

ייתכן שיחלפו חודשים לאחר המנה הסופית עד שתרגישו חופשיים מתסמיני גמילה. גמילה מקוקאין ידועה לשמצה, והיא מאתגרת בשל אי הנעימות של השפעותיה. ההשלכות המזיקות ביותר של הפסקת השימוש בקוקאין כוללות עצבות חמורה ומחשבות על התאבדות.

התשוקה לקוקאין מגיעה לשיא בשבוע הראשון לאחר תחילת תהליך הגמילה. המשתמשים שחוקים פיזית אך לא מצליחים להירדם. דיכאון וסיוטים עזים הם תסמינים תכופים במהלך התקופה הזו. עצב קיצוני וצורך להשתמש בקוקאין נמשכים. גם כעס וחוסר שקט רווחים.

אך עם הזמן, ככל שהגוף והנפש ממשיכים להתגבר על ההתמכרות, תסמיני הגמילה פוחתים. תסמיני גמילה מקוקאין עשויים להימשך במהלך כחודש וחצי, ואחר מכן תרגישו הקלה משמעותית. לאחר שהגוף שלכם מתחזק חשוב לא להזניח את הנפש. טיפול נפשי הוא המפתח להצלחה של טיפול בהתמכרות. לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות במרכז גמילה שבטיא, חייגו עכשיו, ואל תישארו עם ההתמכרות שלכם לבד!

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >
post-thumbnail
מכון גמילה פרטי  - מסור למטופליו

מנהלי מרכז גמילה פרטי רואים לנגד עיניהם את טובת המטופלים....

קראו עוד >