תרופות לריכוז עשויות לגרום להתמכרות ותלות

תרופות לריכוז עשויות לגרום להתמכרות ותלות

ריטלין היא אחת התרופות המדוברות ביותר בעולם הרפואה, חקר המוח ואף בשיח הציבורי. בשנים האחרונות ישנה עלייה ניכרת בתופעת הקשב וריכוז, אבחון והכרה בה ומתן תרופות מרשם להתמודדות עמה. תרופת המרשם יכולה לסייע רבות לאנשים הזקוקים לכך, אך לא אחת גוררת שימוש לרעה בשל פיתוח תלות פיזית ורגשית בכדור. התרופה ניתנת באמצעות מרשם, אך במצב של התמכרות ניתנת להשגה גם בדרכים אחרות והעובדה כי מדובר בכדור כה נפוץ מקשה על איתור ההתמכרות והבנה שלה. חשוב להבין כי פיתוח תלות בחומר גוררת תופעות פיזיות, מנטליות, קוגניטיביות והתנהגותיות שעשויות להיות בעלות נזק רב והשפעה לאורך טווח. מרכז גמילה שבטיא מציע תוכנית גמילה מריטלין באווירה מקצועית, ביתית, מכילה וקשובה.

גמילה מריטלין באמצעות שלושה שלבים בליווי מלא

במרכז תזכו לליווי של צוות מומחים בתחומי הגוף, נפש והתמכרויות במשך עשרים וארבע שעות ביממה. אנו פועלים לפי שיטת שלושת השלבים שהוכחה כיעילה לטיפול בהתמכרויות שונות. בשלב הראשון נפעל להשגת איזון מחודש ברמה הרגשית, נפשית ופיזית. השלבים הראשונים בגמילה הם אקוטיים וכוליים תסמינים פיזים ומנטליים מורכבים הדורשים ליווי מקיף. בשלב השני, כאשר תסמיני הגמילה הראשוניים חלפו, נוכל להתפנות לעבודת עומק טיפולית המתבצעת ברמה פרטנית וקבוצתית. טיפול קבוצתי מסייע בתיקוף רגשות ובהבנה כי המטופל לא לבד בבעיה, כך שמופחתת תחושת החריגות. בעבודת העומק נשאל שאלות הקשורות לשורש ההתמכרות וננסה לאפיין את בסיס הבעיה כדי לאפשר יציאה לדרך חדשה ומיטיבה. בשלב השלישי, נעסוק ביציאה המחודשת לקהילה והתחלתה של דרך חדשה ללא תלות. היציאה מהמרכז היא מורכבת, על כן היא מתבצעת באופן הדרגתי תוך הקפדה על ליווי מלא, גם לאחר סיום התהליך המשותף.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ

התהליכים במרכז גמילה שבטיא הוותיק והמומלץ מתחילים בפגישת ייעוץ וסיור במקום, בחינת התאמה הדדית ומשותפת. כדי לטפל בהתמכרות בצורה מיטיבה ולהצליח בתהליך גמילה מריטלין נדרשת קודם כל הכרה בבעיה ורצון לקבל עזרה. מדובר בשלב הקשה ביותר הכולל הכרה בקושי הנגרם כתוצאה מההתמכרות ורצון לפנות לדרך חיים חדשה ומיטיבה. כשתנאי בסיס אלו מתגשמים אנו נכנסים לפעולה עם תנאים יוקרתיים, דיסקרטיות מלאה, צוות מקצועי מקיף ואוהב וסדר יום עשיר בפעילויות. בואו אלינו לטבע הפורח, לחופשה שבסופה תוכלו לחזור לחייכם עם שדרוג ניכר באיכות החיים. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >