קנאביס כבר לא נחשב סם כל כך קל

קנאביס כבר לא נחשב סם כל כך קל

אמונה שגויה הרווחת בדעת הציבור היא כי צמח הקנאביס איננו ממכר. לצערנו מדובר בטעות המופצת לקהלים נרחבים ויוצרת הטעיה. לשימוש בצמח יתרונות עבור חלק מהאנשים, אך בדיוק כפי שיש יתרונות לחלק מהאנשים, כך גם יכולה להיווצר תלות פיזית ורגשית עבור חלק אחר. במצבים של תלות לא תמיד אפשר להתמודד לבד, ההתמכרות יוצרת פגיעה הרסנית במגוון מעגלי החיים וביניהם תפקוד פיזי, מנטלי, חברתי, תעסוקתי ועוד. הסכנה בשימוש בצמח היא כי הוא יובל לתחושות של חוסר מוטיבציה, דיכאון ואפילו חרדות. גמילה מקנאביס במרכז מקצועי עשויה להיות בדיוק הפתרון שאתם צריכים כדי להצליח ולהתגבר על ההתמכרות בסביבה מרוחקת ונטולת פיתויים. מרכז גמילה שבטיא מציע תוכנית בת שלושה שלבים לתהליך גמילה מיטיבה והחלמה.

גמילה מקנאביס – פרטים נוספים

אל תיפלו לאמונות הרווחות המבדילות בין סם קל לסם קשה. עבור המשתמש המפתח תלות פיזית ומנטלית, החוויה היא קשה כך או כך. אם אתם מזהים אצלכם או אצל אדם קרוב הגדלת כמות הצריכה בצורה ניכרת, כמו גם התעלמות מהשלכות שליליות בשימוש, זו היא נורת אזהרה. שימוש בסתר, הכחשה של הכמויות הגדולות או הבעייתיות בדבר, מהווה את אחד הסימנים הראשוניים. אנו מציעים תוכנית בת שלושה שלבים הטומנת בחובה את כלל ההיבטים המתקיימים בגמילה. בשלב הראשוני נפעל להחזרת איזון פיזי ורגשי. בשלב זה נתמקד בתחושות הגופניות ובהיבטים הפיזיים ונעשה זאת בעזרת ליווי רפואי. בשלב השני נצא יחד לעבודת עומק החותרת לרדת לשורש ההתמכרות. בשלב הזה ננסה להבין יחד מה הם המאורעות והטריגרים שתורמים לשימור ההרגל המזיק. בשלב השלישי נתכוונן יחד ליציאה לדרך חדשה. היציאה מהמרכז הדרגתית וכוללת השתלבות נכונה יותר בכלל תחומי החיים. גם בסיום התהליך נמשיך להיות שם כעוגן, נלווה ונייעץ.

המתקנים שלנו במרכז גמילה שבטיא

גמילה מקנאביס במרכז שלנו טומנת בחובה יתרונות רבים ומגוונים. אנו ממוקמים בתוך מלון בוטיק בסביבה מרוחקת ומלאה בטבע יפייפה. אנו מציעים סדר יום עשיר ומגוון בפעילויות המאפשר יציאה לדרך חדשה. הצוות הטיפולי שלנו בתחומי הגוף והנפש נמצא במרכז בנוכחות פעילה עשרים וארבע שעות ביממה. מרכז גמילה שבטיא מציע תוכניות גמילה וחזרה לאיזון באווירה משפחתית, ביתית, מכילה ותומכת. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >