פנו אלינו עוד היום לקבלת טיפול וייעוץ

פנו אלינו עוד היום לקבלת טיפול וייעוץ

השלב בו אנו מכירים בכך שיש לנו בעיה, או שהסביבה מכירה בכך שלאדם קרוב יש בעיה, זה רגע לא פשוט המעלה שאלות רבות. תחום ההתמכרויות הולך ומקבל בולטות ברמה המערכתית ובשיח הציבורי, יחד עם זאת מרבית ההתמכרויות חמקמקות, מלוות בהכחשה של המכור ומעלות מורכבויות רבות אודות דרך הטיפול המיטבית. מרכז גמילה פרטי היא מסגרת אשר פועלת תחת רישיון משרד הבריאות אך מציעה תנאים משודרגים, טיפולים בידי צוות מומחים ותנאי שהייה מכובדים ומיטיבים כדי לאפשר החלמה אידיאלית. מרכז גמילה שבטיא הינו מרכז מסוג זה אשר נמצא במלון בוטיק בלב לבו של הטבע הישראלי הירוק והפורח. עם שקט של טבע, מענים טיפוליים נכונים וטיפול זמין גופני ורגשי ניתן לצאת יחד לדרך משותפת לעבר החלמה.

יתרונות בבחירת מרכז גמילה פרטי

מרכז גמילה פרטי כאמור פועל תחת רישיון משרד הבריאות ופיקוח מתמיד. יתרון משמעותי מאד בבחירה במסגרת פרטית הוא בשמירה על דיסקרטיות מלאה. אין לנו חובת דיווח לאף גורם כך שהתקופה אצלנו תיחשף אך ורק למי שהמטופל יבחר בכך ולא תשפיע בהיבט חברתי או תעסוקתי בשום היבט! המתקנים אצלנו מאפשרים שמירה על אורח חיים יוקרתי ואפילו שוקק, אך בסביבה תומכת ונטולת פיתויים המאפשרת לתהליך הגמילה הפיזי ורגשי להתרחש בהדרגתיות. אנו פועלים תחת תו תקן של איכות טיפולית ללא פשרות ותוכנית שלושת השלבים לגמילה בה אנו משתמשים הוכחה כמקצועית, יעילה ובטוחה. מעבר לתוכנית זו יש לנו שלל מענים רגשיים, מנטליים והתפתחותיים כדי לאפשר לזמן אצלנו להפוך לזמן התפתחות והקניית מיומנויות וכלים חדשים. עבודת העומק אותה אנו מציעים, עם צוות מומחים בתחום ההתמכרויות יכולה לסייע ביציאה לדרך חדשה.

מי אנחנו

אם החלטתם שברצונכם לפנות לייעוץ אצל מרכז גמילה פרטי, כדאי לחפש את האחד המדויק והנכון ביותר עבורכם בתהליך חשוב זה. מרכז גמילה שבטיא ממוקם בטבע, בסביבה המאפשרת שלווה והתכווננות פנימית. הצוות שלנו מסור, מכיל, אוהב וקשוב, כך שכלל הצרכים והרצונות שלכם יוכלו להתגשם. אנו מאמינים גדולים בגישה המוטיבציונית ומאמינים כי הפתרונות והכוחות כבר טמונים אצל המטופל, כל שצריך הוא להעצים אותם יחד. זה קשה ודורש אומץ, אך אנו ממליצים שלא להישאר עם זה לבד. פנו עוד היום לקבלת פגישת ייעוץ וסיור במקום. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >