שבטיא – פועלים להשבת האיזון בגמילה מתרופות

שבטיא – פועלים להשבת האיזון בגמילה מתרופות

תהליך ההתמכרות לתרופות מתחיל תמיד ממצוקה וכאב ניכרים. פעמים רבות מדובר בתרופות מרשם אותם קיבלנו בעקבות מצב רפואי, תאונה, או תלונות על כאבים חוזרים ונשנים. הצורך להתחמק מהכאב וכל תופעות הלוואי הנלוות אליו ומובילות לקושי ופגיעה באיכות החיים, עשוי להוביל לפיתוח תלות פיזית ורגשי בתרופות ומשככי כאבים. מדובר בתופעה חמקמקה וקשה לאיתור, בייחוד בשל העובדה שתרופות אלו נרשמות במרשם רופא, כך שלכאורה אין הן מזיקות לבריאות. פיתוח תלות בתרופה או בכל חומר שהוא, ברמה פיזית ורגשית, מהווה סכנה במגוון מעגלי החיים. ההתמכרות פוגעת בפרט ברמה הפיזית, מנטלית, קוגניטיבית והתנהגותית. ברמה הסביבתית פוגעת ההתמכרות במעגל המשפחתי, חברתי, תעסוקתי וכלכלי. פעמים רבות אנו מבינים מאוחר מדי כי המצב אקוטי ואין ביכולתנו להתגבר על כך בכוחות עצמנו. ההכרה בכך דורשת אומץ רב אשר בסופו ניתן להגיע להחלטה להתחיל גמילה מתרופות. מרכז גמילה שבטיא מציע תוכנית טיפול בהתמכרות באווירה יוקרתית של מלון בוטיק בלב הטבע הירוק והפורח של ישראל. עם צוות מקצועי מסור הפועל במקום עשרים וארבע שעות ביממה, סדר יום עשיר בפעילויות ותנאי שהייה נוחים במיוחד- אנו מאמינים כי תהליך ההחלמה אפשרי וניתן להתחיל בו.

גמילה מתרופות בשלושה שלבים

בשלב הראשוני של שיטת הטיפול נפעל להשבת האיזון הגופני, נפשי ורגשי. שלב זה פועל מתוך ההבנה כי מנגנוני התמכרות פועלים במגוון דרכים גלויות וסמויות ובשלל היבטים שיש לשים עליהם דגש. בשלב זה זוכה המטופל לליווי מלא מטעם מומחים גופניים ורגשיים. גמילה מתרופות מלווה בתסמינים פיזיים המצריכים ליווי רפואי. בשלב השני, השלב הקריטי ביותר, נצא לעבודת עומק היורדת לשורש ההתמכרות בתהליך זה נשאל יחד את השאלות הנכונות, ננסה להבין מה הם התנאים האישיים והסביבתיים שאפשרו להתמכרות להתרחש וכיצד ניתן לשנות זאת. נעשה זאת בעיניים חומלות, מבלי שיפוטיות, מתוך הבנה כי מדובר במצב נתון ובר שינוי. בשלב השלישי, המסמל את סוף תהליך ההחלמה נרכוש יחד כלים להכנה ליציאה לדרך חדשה. ההשתלבות המחודשת בחברה ובקהילה נעשית בצורה הדרגתית תוך המשך ליווי מלא מצד הצוות המקצועי התומך.

מי אנחנו?

מרכז גמילה שבטיא מציע תוכניות גמילה מתרופות ומגוון חומרים נוספים. אחרי שנים של ליוויים מוצלחים, אנו יכולים להתחייב כי התהליך קשה, אך אפשרי וניתן להגיע להחלמה לאורך טווח. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >