סובלים מהתמכרות לכדורים או משככי כאבים ?

סובלים מהתמכרות לכדורים או משככי כאבים ?

משככי כאבים רבי עוצמה ניתנים לרוב על ידי מרשם רופא בשל מצב של מחלה, כאבים כרוניים או לאחר תאונה או פציעה. העובדה שמדובר בתרופה המוכרת ומאושרת בידי משרד הבריאות עשויה לעתים לטשטש את תופעת ההתמכרות ופיתוח התלות הפיזית והרגשית בחומרים אלו. גמילה ממשככי כאבי היא תהליך מורכב ומאתגר אשר כדאי שייעשה בסביבה תומכת, מקצועית ומבינה. אם אתם מרגישים דאגה לעצמכם או לאדם קרוב, זה הזמן להכיר את מרכז גמילה שבטיא המתמחה בתחום ההתמכרויות ומציע תוכניות גמילה מיטיבות המובילות להחלמה ארוכת טווח. התנאי הראשוני והחשוב ביותר הוא הכרה בבעיה ורצון לבקש עזרה, משם אנו מכינים את הקרקע ליצירת תהליך משמעותי ומשנה חיים.

גמילה ממשככי כאבים – פרטים נוספים

גמילה ממשככי כאבים אצלנו במרכז מתבצעת באמצעות תוכנית שלושת השלבים אשר הוגדרה כיעילה ובטוחה בטיפול בהתמכרויות. בשלב הראשוני אנו עובדים על החזרת איזון גופני, נפשי ורגשי. הגישה שלנו פועלת לפי ההנחה כי מנגנוני ההתמכרות הסמויים והגלויים פועלים על מגוון רבדים, לכן יש לטפל בהם במגוון רבדים. בשלב השני, השלב הקריטי ביותר ליצירת תהליך משמעותי וארוך טווח, אנו עובדים עבודת עומק היורדת לשורש תופעת ההתמכרות. שלב זה מצריך אומץ, אך יש בנו אמונה כי באמצעותו ניתן להגיע לתשובות והכוחות הטמונים כבר במטופל ויכולים לסייע לו במציאות חייו. זה אולי נשמע פרדוקסלי או לא אפשרי, אך באמצעות תהליכי העצמה מיטיבים ניתן למקסם את הכוחות והחוזקות ולאפשר שימוש נכון בהם במצבי מצוקה. בשלב השלישי, השלב הסופי בהחלמה, נרכוש כלים ומיומנויות לכבוד היציאה לדרך חזרה והשתלבות מחודשת בחברה ובקהילה. גם בסיום התהליכים ממשיך המקום להוות עוגן בחיי הבוגרים ולספק ליווי משמעותי ומקיף.

קצת על שבטיא

מרכז גמילה שבטיא הינו מכון פרטי המציע תוכניות גמילה  ממשככי כאבים מקיפות בתנאי שהייה מלאים. אצלנו תוכלו ליהנות מתנאי בוטיק, אווירה פסטורלית, סוללת מומחים בתחומי הגוף והנפש וסדר יום מרתק ומגוון. אנו פועלים תחת רישיון של משרד הבריאות ופיקוח מלא אך חשוב להדגיש כי אין לנו חובת דיווח לאף גורם והתהליך נשמר בדיסקרטיות מוחלטת. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >