מתי כדאי לפנות לקבל ייעוץ בנושא התמכרויות

מתי כדאי לפנות לקבל ייעוץ בנושא התמכרויות

מכון גמילה מאלכוהול מתאים במקרים מסוימים, למי שצריכים לקבל סיוע מקיף ואינטימי יותר. אבל אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהתמכרות היא לא משהו שאפשר לשים בתוך משוואה פשוטה, המחלקת את המציאות לשחור ולבן. התמכרויות הן תופעה שכיחה, רבים בכל רחבי העולם עלולים להעיד על עצמם, כי הם מכורים למוצרים מסוימים ולחומרים כאלו ואחרים. אבל, לא תמיד המכור ידרש לפנות לקבלת עזרה. בדרך כלל, אנחנו מדברים על מקרים בהם ההתמכרות, מתחילה לתת את אותותיה ולפגוע בתחומים שונים בחייו של המכור.

מתי נפנה לסיוע של מכון גמילה מאלכוהול

בדרך כלל, מדובר על מקרים בהם השינוי חייב להיות יסודי. יש מחקרים רבים שמצביעים על הקשר הישיר, בין מקום חדש ובין שינויים בסביבה, לבין היכולת לעבור תהליך משמעותי שהתוצאות שלו, יהיו כאלו שמשנות את המציאות בספו של דבר. מכון גמילה מאלכוהול כולל טיפול מקיף, ליווי תדיר ואינטנסיבי והוא מתאים למי שאין להם את הכלים להתחיל במסע לבדם. אתם כמובן, לא צריכים לקבוע במקרה שלכם. בדיוק בשביל זה יש את בעלי המקצוע, מי שנמצאים כאן כדי להגן עליכם ולמצוא את הדרך לשבור את מעגל הקסמים בו אתם נתונים, בדרך האפקטיבית ביותר.

האם גמילה מתרופות מתרחשת במכון גמילה

גמילה מתרופות היא מושג רחב. יש מי שלא יכולים להתמודד עם כאב ראש קל בלי לקחת כדור. אבל, ישנם מקרים בהם חולים לשעבר, קיבלו מרשם לתרופות משככות כאבים והם חשופים ליצירה של תלות בחומר. הכל טוב במידה והחולה מצליח להפסיק להיעזר בתרופות הללו לאורך הזמן. גמילה מתרופות תהיה הכרחית, כאשר החולה פשוט לא מצליח להתמודד עם המציאות בכלים אחרים, גם אם הוא כבר לא סובל מהבעיה שהובילה אותו להתמכר לתרופות הללו לכתחילה. אז, בייחוד במידה והמכור פוגע בעצמו ובסביבתו, נבחר לקחת אותו למכון גמילה מסודר.

כמה הבהרות חשובות:

גמילה מכדורי שינה לא דומה להתמכרות לתרופות אחרות, שכן יש מי שיכולים לחיות כל החיים עם כדורי שינה ולהעיד על עצמם שחייהם טובים. אבל, האמת היא שיש הרבה דרכים להצליח להירדם, גם בלי להיעזר בחומר כימי. במקרה הזה, של גמילה מכדורי שינה, לא נשלח את המכור למכון ולתהליך אינטנסיבי. אלא, ננסה לאורך שורה של טיפולים, למצוא את הדרך שתעזור לו לישון טוב יותר, עד לגמילה מלאה מהכדורים.

לקבלת מענה לשאלות ולבירורים נוספים, אנחנו ממתינים לכם

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >