מרכז גמילה מסמים, המקום לעבור בו את השינוי

מרכז גמילה מסמים, המקום לעבור בו את השינוי

בואו נתחיל את השיחה בכך שנוציא את רגשות האשמה מהחדר. אם אתם מרגישים מכורים, דעו כי אתם ממש לא לבד. לצערנו,אנחנו יכולים להעיד על חלקים גדולים באוכלוסיה שיכולים להעיד על עצמם, כי היו מכורים לדברים כאלו ואחרים, לאורך שנות חייהם. אלא, שכאשר אנחנו מדברים על התמכרות לסמים, אלכוהול או התמכרות להימורים, אנחנו מדברים בדרך כלל, על התמכרויות שיכולות להביא להשלכות דרמטיות, בעלות השפעה בכל תחומי החיים. יש מי שמכורים למתוק ויש מי שמכורים לקפה, אבל יסכימו איתנו כולם כי התמכרות לסמים, התמכרות להימורים, התמכרות לאלכוהול וכיוצא באלו, אלו התמכרויות שיכולות להביא להשלכות בתחום הכלכלי, במקום העבודה, בחיים האישיים של המכור ובעצם, בכל תחומי החיים. גם אם אתם מרגישים שאין לכם למי לפנות, אל תאמרו נואש. מרכז גמילה מסמים שבטיא, הוא המקום להתחיל בו את המסע.

למה כדאי ללכת למרכז גמילה עבור גמילה מאלכוהול

יש מי שחושבים כי הם לא צריכים ללכת למרכז גמילה עבור גמילה מאלכוהול. מרכז גמילה מסמים, תמיד נשמע כמו מקום קצת 'מאיים', כזה שמייצר תחושה של ריחוק. אבל האמת היא שדווקא זה המקום להתחיל בו גמילה מאלכוהול. למה? כי דווקא במתחם בו המכור מנותק מהסביבה שלו, מלווה בידי אנשי מקצוע מצויינים,בזמן שהוא שוהה עם עוד מכורים כמותו, הוא יכול להתחיל להתבונן פנימה ולהבין איך להתחיל את התהליך. גמילה מאלכוהול היא תהליך לא פשוט בכלל. שכן הגמילה היא גם מהחומר עצמו, גמילה שיש לה גם השלכות גופניות, אבל ברור שהגמילה היא גם נפשית. בתוך סביבה תומכת, אפשר לעשות שינוי משמעותי.

איך מתחילים תהליך של גמילה מסמים

הדבר הראשון שצריך לעשות זה לקבל החלטה. להחליט לעשות שינוי, זה החלק הכי חשוב בתהליך, שכן אנחנו יכולים להיות כאן עבורכם, עם כל הכלים המקצועיים שמאפשרים גמילה מסמים, אבל האיכות של השינוי תתבטא, רק אם המטופל ירצה להשתנות. אחרי הגעתו של המטופל, אנחנו מתאימים לו תכנית ייחודית עבורו. גמילה מסמים שונה מתהליך גמילה מאלכוהול ולא דומה לתהליך של גמילה מהימורים. בהמשך, נעבוד בצורה פרטנית ובתוך קבוצה, ביחד, כדי להצליח ולשנות את החיים שלכם, מהקצה אל הקצה.

אנחנו קמים כל בוקר עם השליחות האדירה הזו, מונחת על הכתפיים שלנו. אנחנו רוצים להיות שם גם עבורכם. לא מאמינים שאתם יכולים לעשות שינוי? אנחנו יודעים שכן. דברו איתנו עוד היום.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >