מקום שדואג לכם ומטפל בכם

מקום שדואג לכם ומטפל בכם

התמכרות כיום מוגדרת כבעיה ממנה סובל אחד מכל שבעה ישראלים. אל תישארו עם זה לבד, יש מגוון אופציות לתנאי גמילה מיטיבים המוצעים בידי מרכז גמילה. מרכז גמילה שבטיא עונה בדיוק על קטגוריה זו כאשר הוא ממוקם במלון בוטיק ומכיל בתוכו צוות טיפולי מסור, מקצועי ואוהב עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. בסביבה פסטורלית עם טבע ירוק ופורח, סדר יום עשיר בפעילויות וכל התמיכה הגופנית והרגשית לה תזדקקו, תוכלו לצאת לדרך חדשה ללא תלות בחומרים מסוכנים ותזכו בשיפור ניכר באיכות החיים ברמה הפיזית, המנטלית, החברתית, המשפחתית והתעסוקתית.

לבחור מרכז גמילה שמתאים לכם

הבחירה בשירותי מרכז גמילה טומנת בחובה יתרונות רבים ומשמעותיים בתהליך ההחלמה. קודם כל, פעמים רבות לקוחות מגיעים אלינו מוטרדים האם השהייה אצלנו מדווחת לגורם כלשהו והתשובה היא חד משמעית לא. אין לנו חובת דיווח כך שהשהות אצלנו דיסקרטית לחלוטין. אנו פועלים תחת רישיון של משרד הבריאות ופיקוח מתמיד אך כלל השירותים במרכז שלנו פרטיים והם האיכותיים ביותר בתחום הטיפול. בשביל ליצור את הסביבה המתאימה לכל מטופל אנו מקפידים על שמירה על מספר מצומצם של משתתפים. גמילה מיטיבה מתרחשת בתנאים מיטיבים, לכן אצלנו תמצאו את מירב הפסיליטיז(מתקנים) שיאפשרו לכם להרגיש בחופשה מרגיעה בטבע ולהשיב את השלווה אליכם. ברור כי מדובר בתהליך מורכב וקשה יותר ממה שמוצג כאן, לכן חשוב לעשות זאת בתמיכה של אנשי מקצוע מנוסים המתמחים בתחום ההתמכרויות. יתרה מכך, מעגל התמיכה שלנו יפעל כדי להעניק כלים למעגלי התמיכה המשפחתיים שלכם, כך שתוכלו לחזור לסביבה המותאמת להחלמה שלכם. מעבר לתוכנית שלושת השלבים יקבל כל משתתף את כלל המענים להם הוא זקוק כדי להשתקם בצורה מלאה ובטוחה.

קצת עלינו

מרכז גמילה שבטיא הינו מרכז גמילה ומוכר המתמחה בשלל התמכרויות. תוכנית שלושת השלבים בה אנו עובדים הוכחה כיעילה בתחום זה ומאפשרת חזרה הדרגתית ובטוחה לחיים משולבים בחברה ובקהילה. עם הקפדה על טיפול, תנאי מחייה ולינה, סדר יום ושלל מענים נוספים, אנו סבורים כי ניתן לסייע לאדם המשתף פעולה לחזור לתפקוד מלא ולשדרג את איכות החיים באופן ניכר. אל תהססו, כל שצריך זה קצת אומץ, שיתוף פעולה ואפשר לצאת לדרך חדשה. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >