מקום ייחודי המציע טיפול מקיף

מקום ייחודי המציע טיפול מקיף

הידעתם שאחד מכל שבעה ישראלים סובל מהתמכרות? מדובר בתופעה הנחזית להיות בשולי החברה, אך למעשה כל אחד מאיתנו מכיר אדם מכור ויודע כמה קשה ההתמודדות הזו. בין אם מדובר בחומרים חוקיים או לא, חומר המוגדר כקשה או קל, או חזרה על התנהגות מסוכנת, מדובר בתלות שיכולה לגרום לנזק רב. מעבר לנזקים הבריאותיים והנפשיים שלעתים נדמים כמובנים מאליהם להתמכרות יש מעגלי נזק הרסניים נוספים דוגמת המעגל החברתי, קהילתי, תעסוקתי וכלכלי. קנאביס, המוגדר כסם קל לשימוש, נחשב לחומר שאינו ממכר, אך מדובר בטעות הרווחת בדעת הציבור. צרכני מריחואנה עשויים לפתח תלות פיזית ומנטלית בשימוש. מצב זה נגרם לרוב משימוש תכוף ויומיומי בחומר. לעתים, נזקקים המשתמשים לשירותי מרכז גמילה מקנאביס שיאפשר החלמה מיטיבה והזדמנות לקבל מענה טיפולי הולם ומקיף. אל תישארו עם זה לבד ואל תיפלו לסטיגמות שאומרות שזה רק סם קל ולא ממכר, פנו עוד היום למרכז גמילה שבטיא המתמחה בהתמכרות לקנאביס.

מי זקוק לשירותי מרכז גמילה מקנאביס?

מובן כי לא ניתן לאבחן מצב של התמכרות לחומר באמצעות כתבה באינטרנט ולכך נדרש יעוץ ואבחון מקצועי. יחד עם זאת, ישנן כמה נורות אזהרה שעשויות לאפיין האם אתם או אדם קרוב לכם סובלים מהתמכרות. אם אתם מזהים עלייה בתדירות ובכמויות בשימוש, זו היא נורת אזהרה. אם אתם רואים כי אתם או אדם קרוב ממשיכים לדבוק בשימוש בחומר, תוך ניסיונות כושלים להפסיק והתעלמות מההשלכות השליליות, גם זו נורת אזהרה. אם אתם מזהים קשר בין שימוש בחומר לבין פגיעה בתפקוד החברתי, תעסוקתי, משפחתי ועוד זו היא נורת אזהרה נוספת. אם אתם חושבים שאתם או אדם קרוב זקוקים לשירותי מרכז גמילה מקנאביס, אל תישארו עם זה לבד וקבעו פגישת ייעוץ שתוכל לסייע באפיון המענה המדויק ביותר.

קצת על מרכז הגמילה "שבטיא"

מרכז גמילה שבטיא הינו מרכז גמילה מקנאביס המתמחה בשיטת שלושת השלבים המוגדרת כיעילה בטיפול בהתמכרויות. השיטה הדרגתית ובטוחה וכוללת עבודה על מספר מוקדים לצורך תהליך החלמה הוליסטי ומקיף. הצוות שלנו מקצועי, קשוב ומסור וכולל מומחים בתחום ההתמכרויות ותחומים נוספים. המענה המוענק במקום כולל היבטים רגשיים, נפשיים ופיזיים. נוסף על כך אנו דואגים לתנאי שהייה מיטיבים וסדר יום מלא פעילויות. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >