מכון גמילה פרטי  – מסור למטופליו

מכון גמילה פרטי  – מסור למטופליו

מנהלי מרכז גמילה פרטי רואים לנגד עיניהם את טובת המטופלים. המרכז מיומן ומעסיק מומחים שונים המכירים היטב את כל סוגי ההתמכרויות. לכן, כדאי לשאוף להגיע אליו לטיפולים בהתמכרויות של אלכוהול, הימורים סמים ואחרים. ברור לכל כי מכורים קשים אינם יכולים להיגמל עצמאית. יותר מכך הם אינם מסוגלים, לרוב, להגיע לבקש עזרה. את המטלה החשובה הזאת עושים למענם בני משפחותיהם המודאגים. ברור  גם כי המכור מאבד בהדרגה שליטה על חייו. הוא כבר אינו בריא ומותש נפשית. נקודת האל חזור מתקרבת וזה הסימן החשוב ביותר להגיע אל מכון גמילה פרטי היכול לסייע לו ולמשפחתו רבות.

תכנית מותאמת בשלבים

בכל מרכז גמילה מאלכוהול או מהתמכרויות אחרות עובדים מומחים המסוגלים לתת מענה לכל סיטואציה. מנהל התוכנית עורך תכנית טיפולית בת שלושה שלבים. הוא משתתף בטיפול ומפקח עליו מקרוב. עוזרים לו צוות הכולל נקרולוג, אחיות מעשיות, עובדים סוציאליים, ומטפלים בתחומים משלימים נדרשים. כל אחד תורם ממומחיותו ויחד הם נותנים פתרונות למיני מצבים מורכבים ורגישים הצצים מעת לעת. השלב הראשון הינו מניעה מהגורם להתמכרות. המטופל חווה במהלכו תופעות לוואי קשות כמו דיכאונות, חרדות, קשיי שינה, הקאות, אי שקט נפשי ועוד. הוא יקבל תרופות מרגיעות שאינן ממכרות. השלבים הבאים הם שלבי הגמילה בפועל והשיחות לקראת ההכנה לחזרה לחיים עתידיים נורמאטיביים.

מעורבות המטופל הינה חיונית

תכנית גמילה מהימורים כמו גם מיתר ההתמכרויות מסתמכת רבות על המטופל עצמו. הרצון והצורך הם להתוות את הדרך עבורו. במהלך שלב הגמילה הוא יזכה לשיחות אישיות שיסייעו לו למצוא כוחות פנימיים משלו שיתמכו בו לצאת מההתמכרות. השיחות יצביעו על החיים הנוחים שהוא יחווה ועל האפשרות לחזור לשלוט על חייו. הבונוס הוא חזרה לחיק המשפחה, לעבודה לחברה ועוד. זאת הדרך הטובה גם למניעת חזרה להתמכרות ההרסנית. הכוחות הפועלים ליציאה מהמשבר, כך מעריכים, יתרמו לכך. מרכז גמילה "שבטיא" ממוקם במבנה נאה בסביבה פסטורלית. יש לו את כל מה שנדרש לטיפול מטבי. המיקום הנהדר מעניקים את השקט והרוגע הנדרש והצוות – את ההכלה, החיבוק, השקט הנפשי ועוד.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >