מה תמצאו בתוך מרכז גמילה

מה תמצאו בתוך מרכז גמילה

מרכז גמילה לא מוגדר כזה רק בגלל העיצוב האופנתי והמרחב המאפשר, אלא, בעיקר, בזכות הגישה הטיפולית. מרכז גמילה הוא מקום בו אתם יכולים לבוא, כמו שאתם, בלי להרגיש שיש מי ששופט אתכם, בלי לפחד להביא את עצמכם בדיוק, כמו שאתם. מרכז גמילה הוא מקום בו עובדים אנשי מקצוע מצויינים, מי שלמדו חיים שלמים, כדי להצליח ולהביא לכם את המעטפת התומכת, החשובה כל כך, בתוך תהליך גמילה.

מה נכלל בתכנית של גמילה מהתמכרויות

גמילה מהתמכרויות כוללת כמה צעדים:

  1. פניה בבקשה לעזרה: גמילה מהמכרויות לא יכולה להתחיל בלעדיכם. אנחנו יודעים, זה ממש לא פשוט לפנות לקבלת עזרה. אבל בלי לעשות את זה, לא נדע למה אתם זקוקים, לא נוכל לשמוע על הצורך שלכם ולא נוכל להתייחס באופן פרטני לסיפור הייחודי שלכם.
  2. בניה של תכנית עבודה: גמילה מהתמכרויות צריכה לשלב בין בחינה של הסיפור האישי וניסיון להבין, למה בעצם נוצרה ההתמכרות. מהצד השני, אנחנו רוצים לספק למטופל כלים מעשיים, כאלו שיצליחו לעזור לו לנצח את ההתמכרות, גם אחרי שיחזור הביתה.
  3. תהליך משותף, יד ביד: גמילה מהתמכרויות לא מתרחשת ביום אחד, היא דורשת עבודה קשה לאורך פרק זמן ארוך. המזל הוא שיש לנו את כל הזמן שצריך בשביל זה בדיוק. אנחנו נלווה אתכם ונדאג להיות שם בשבילכם, בכל הרגעים הקשים.

טיפול גמילה מתחילים כאן

טיפול גמילה מהימורים כמו גם גמילה מחומרים ממכרים אחרים, זה משהו שלוקח זמן. אנחנו מאמינים ביצירת מסגרת תומכת, כזו שתאפשר באמת, טיפול גמילה מהימורים אפקטיבית. נקפיד, למשל, על בחירה מדויקת של מספר המטופלים השוהים במכון, נוודא שהקבוצה תישאר תומכת ומכילה, נעזור ונלווה את המטופלים בכל עניין, ככה עד שבסופו של דבר, נצליח להגיע אל היעד ביחד.

כדי להתחיל אתם צריכים לרצות את השינוי

גמילה במכון גמילה זה אומר להתנתק מכל החברים ובני המשפחה, לצאת למסע של גילוי אישי ולבחינה של המציאות החדשה, אותה אתם רוקמים לעצמכם. למרות שהאתגרים ברורים, חשוב לנו להזכיר לכם שיש אור בקצה המנהרה. אנחנו מודים על הזכות להיות כאן, עבור רבים שמצליחים להתגבר ולשנות את החיים שלהם מקצה לקצה. בסוף, המטרה היא שתרגישו טוב יותר, שתצליחו לשקם את היחסים שנפגעו לאורך הזמן. ביחד, עם טיפול נכון, אפשר לעשות הכל.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >