מה צריך לבדוק כאשר מחפשים מרכז גמילה מומלץ ?

מה צריך לבדוק כאשר מחפשים מרכז גמילה מומלץ ?

תחום ההתמכרויות מקבל כיום בולטות נרחבת ברמה המערכתית והפרטנית. כיום, ניתן להבין עד כמה ההתמכרות פוגעת במשתמש וגורמת לתחלואה פיזית ונפשית. מדובר באחת מההפרעות השכיחות ביותר, כאשר אחד לשבעה ישראלים מוגדר כסובל ממחלה זו. קשה מאד להישאר עם זה לבד, אם אתם מתלבטים אודות מרכז גמילה אתם בשלב הראשון בדרך להחלמה. מרכז גמילה שבטיא מציע תוכנית בת שלושה שלבים המתבצעת בליווי מלא של צוות מסור בתחומי הרפואה, הפסיכולוגיה, טיפול רגשי ועוד. סדר היום שלנו שופע פעילויות מיטיביות והכל מתבצע באווירה אינטימית בטבע הפסטורלי המאפשר רוגע ושלווה מחודשת.

דגשים בבחירת מרכז גמילה

בין אם אתם קוראים את זה עבור עצמכם או עבור אדם הקרוב לכם, אנו מבינים כי אתם ניצבים בפני החלטה לא פשוטה. ההחלטה כיצד לבחור מרכז גמילה מונעת ממגוון סטנדרטיים ייחודיים אשר ייטיבו עם המטופל. המרכז שלנו ממוקם במלון בוטיק בשטחי טבע מרגיעים והרחק ממגוון פיתויים. הצוות המסור שלנו עובד עשרים וארבע שעות ביממה על מנת לוודא ולתרום לרווחת לקוחותינו. כדי שנוכל להעניק את הטיפול הטוב ביותר אנו מקפידים על מספר מצומצם של משתתפים בכל עת. כלל המשאבים שיש לנו לתת מושקעים בתהליך תוך התאמת מענים רגשיים והמשך ליווי גם בסיום התהליך. אנו פועלים ברישיון ופיקוח משרד הבריאות, אך איננו מחויבים בחובת דיווח לאף גורם כך שתישמר דיסקרטיות מלאה אודות התהליך שלכם במרחב. תוכנית שלושת השלבים בה אנו משתמשים נותנת לכם באמצעות תהליך הדרגתי את כל הכלים והמיומנויות הנדרשים כדי לעבור את התהליך המורכב של גמילה. אנו יודעים שאתם ניצבים בפני רגעים לא פשוטים, אך בסופם יכולה להיות החלמה מלאה והשתלבות מחודשת בקהילה ממקום מחוזק.

הרשמה למרכז גמילה

תהליך ההרשמה אלינו מתחיל בפגישת ייעוץ וסיור במקום. ישנה חשיבות בבחירת המטופל את הסביבה האידיאלית של מרכז גמילה עבורו, לכן מדובר בתהליך התרשמות הדדית. במהלך הסיור נבין יחד את הרצונות והצרכים כך שנוכל לדעת אילו מענים מתאימים. מרכז גמילה שבטיא מציע לכם את ההזדמנות לקפוץ למים ולצאת לדרך חדשה. זה מצריך אומץ, אך עם תמיכה מיטיבה ואנשי מקצוע מומחים בתחומם ניתן להצליח בכך. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >