מה זה מכון גמילה?

מה זה מכון גמילה?

מכורים רבים המחפשים מענה תוהים מה זה מכון גמילה? לא כולם יודעים במה מדובר, לעיתים הידע מוטעה, נשען על חוסר ידע ולפעמים המונח פשוט נשמע מרתיע. אז אם אתה מתמודד עם התמכרות לכל סוגיה, מחפש מסגרת תומכת ומענה טיפולי, הגעת למקום הנכון.

אז מה זה בעצם מכון גמילה?

מכון גמילה הוא מסגרת טיפולית עבור אנשים הנמצאים בתהליכי גמילה ממגוון סוגי התמכרויות. במכון גמילה ישנו צוות מקצועי מיומן המורכב ממגוון אנשי מקצוע מומחים לטיפול בהתמכרויות ובעלי ניסיון עשיר. הצוות המקצועי מורכב מרופאה, אח, עובד סוציאלי ואנשי טיפול מתחומים נוספים. בנוסף לצוות המקצועי ישנו צוות מדריכים המאייש את המקום באופן קבוע ובמהלך כל שעות היממה.

למכון הגמילה מגיעים גברים ונשים המתמודדים עם כל מיני סוגי התמכרויות, נמצאים בשלב של רצון להיגמל ולפתוח דף חדש בחיים ומבינים כי זקוקים לתמיכה. השהות במכון גמילה, לאורך כל התהליך, הינה אך ורק מתוך רצון, הסכמה ושיתוף פעולה. אורך תהליך הגמילה הינו ייחודי ומשתנה מאדם לאדם בהתאם לסיפור ההתמכרות הייחודי של  האדם. אולם, לרוב מדובר בתהליך האורך כמספר חודשים ובעת הצורך ישנו המשך טיפול גם לאחר סיום התוכנית. בעת הכניסה למכון הגמילה, צוות המכון בונה יחד עם האדם תוכנית גמילה אישית ומותאמת. תוכנית הגמילה מבוססת על היסטורית ההתמכרות, סוג החומר, אתגרים אישיים ומערכות תמיכה ובנויה ממטרות ויעדים ברי השגה. תוכנית הגמילה מהווה מעין מפת דרכים עבור האדם המכור, מסייעת לו להבין מהם הצעדים הנדרשים בכדי להשיג את מטרתו ובכך הופכת את המטרה הגדולה 'גמילה' למטרה אפשרית וברת השגה.

סדר היום במכון גמילה בנוי מהשתתפות בשיחות פרטניות, פעולות קבוצתיות ולקיחת חלק בפעולות הקשורות בניהול וארגון המרחב הפיזי. זה הרגע שאת או אתה מדמיינים משטר צבאי כזה? פקודות נוקשות ומדריכים חמורי סבר? קאט. זה ממש לא כך. מכון גמילה הוא מרחב שמטרתו לעודד שינוי, לספק הזנה, תמיכה ואמון, להוות חממה להתפתחות אישית וצמיחה.
בנוסף לשיחות הפרטניות עם הצוות המקצועי , ישנם קבוצות טיפוליות וסדנאות שונות המועברות על ידי אנשי מקצוע. קבוצות אלו מספקות מרחב לפיתוח מיומנויות אישיות וחברתיות שונות ובכך תורמות לפיתוח החוסן האישי ויכולת ההתמודדות. צוות המקום הינו צוות מיומן, אמפטי ומסור, צוות שרואה אותך אדם שלם, מסוגל ויכול. אנחנו במכון גמילה שבטיא, ליווינו מכורים רבים בתהליכי גמילה. אנחנו לא מבטיחים שהדרך לגמילה וריפוי קלה או מהירה. אנחנו כן מביאים ניסיון, תקווה ואמונה שזה אפשרי.

מכורה? מרגישה שגמילה גדולה עלייך? שאת טובעת בהתמכרות ובניסיונות עצמיים להיגמל? זה הזמן שלך להכיר מכון גמילה. במכון גמילה תקבלי את כל הסיוע והתמיכה הנדרשת כדי להשיג את המטרה, הפסקת ההתמכרות וגמילה. גמילה לבד מהתמכרות הינה קשה ואף בלתי אפשרית במרבית המקרים. בדיוק בשביל כך הוקם מכון הגמילה, לסייע, לתמוך, לכוון, ללוות ולאפשר תהליכי צמיחה וגמילה. מכון הגמילה שבטיא הוא בית קטן ואינטימי הנמצא במלון בוטיק עתיק, כל זאת כדי לספק את התנאים הנוחים ביותר. קראת עד כאן ויש לך שאלות נוספות? אנחנו נשמח לשוחח איתך, לשמוע את ההתלבטויות ולספק מענה.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >