לא יודעים איך להתחיל? מכון הגמילה הטוב בארץ ממתין לכם

לא יודעים איך להתחיל? מכון הגמילה הטוב בארץ ממתין לכם

להודות בפני עצמכם שאתם צריכים להתחיל בתהליך גמילה, זה אף פעם לא פשוט. הרשו לנו להצדיע לכם עבור המהלך הפשוט הזה. אם אתם בני משפחה של מי שסובלים מהתמכרויות, דעו, אתם גיבורים אמיתיים, אתם מתמודדים עם אתגר לא פשוט בכלל ואנחנו רוצים להגיד לכם, כבר בהתחלה, הכל יכול להיראות אחרת, אתם רק צריכים להאמין. מרכז הגמילה הטוב בארץ נמצא כאן, כדי לאפשר לכם ולקרובים לכם, לעבור את התהליך הלא פשוט, בניסיון להתגבר על ההתמכרות. התהליך אמנם לא פשוט, אבל בסופו, אתם תגלו חיים אחרים וטובים בהרבה ממה שאפשר למצוא, כאן ועכשיו.

מה מייחד גמילה מאלכוהול

נעבור בקצרה על כמה סוגים של התמכרויות נפוצות. אמנם אנחנו מדברים כעת באופן פרטני, על גמילה מאלכוהול. אבל חשוב לדעת כי ישנם משיקים רבים להתמכרויות מתחומים נוספים. ראשית, גמילה מאלכוהול היא קודם כל, גמילה של הגוף מהחומר הפיזי. אחרי שהגוף מפתח תלות במשקה, הוא צריך להתרגל לתזונה מאוזנת, מה שיכול להיות לא פשוט. אבל, יתרה מזאת, גמילה מאלכוהול היא גמילה נפשית מהתלות בחומר המשכר. כדי שנוכל לעשות את זה, חשוב לשלב בין טיפול אישי ובחינה של המהלכים המובילים לבחירה באלכוהול שוב ושוב. מהצד השני, יש להכניס גם טכניקות פרקטיות, כאלו שיסייעו למטופל לבחור אחרת בתוך השגרה שתבוא, עם החזרה הביתה.

גמילה מתרופות היא לא תופעה ייחודית

מי שסבלו בעבר מפציעות חמורות והייתה להם גישה למשככי כאבים חזקים, יכולים למצוא את עצמם מפתחים תלות גם בחומרים מהסוג הזה. גמילה מתרופות, יכולה להיות תהליך לא פשוט בכלל. למרות שעל פניו, מי שמתמכרים לתרופות לא תמיד יהיו מי שאפשר להכניס אותם למה שנקרא, 'קבוצת סיכון', זה לא אומר שלא מדובר על מסע מפרך ומאתגר בהחלט. אבל גם במקרה הזה, שילוב בין טכניקות שונות של טיפול יאפשר גמילה מתרופות בסופו של דבר.

איך נדע האם יש להתחיל בניסיון של גמילה מקלונקס

קלונקס, כמו במקרה של משככי כאבים, זו תרופה שניתנת על פניו, באמצעות מרשם רופא. אבל גם כאן, גמילה מקלונקס יכולה להתרחש, אחרי שהתלות בין האדם ובין החומר, הופכת לקשר בל ינותק. שוב, שימוש בטכניקות מקצועיות וליווי של בעלי ניסיון בתחום, יכול לעשות פלאים.

כדי שנוכל לעזור לכם אנחנו צריכים לשמוע עליכם ועל הסיפור האישי שלכם. בשביל זה אנחנו כאן.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >