כמה אנשים סובלים מהתמכרות בימינו ?

כמה אנשים סובלים מהתמכרות בימינו ?

אחד מכל שבעה ישראלים מוגדר כסובל מהתמכרות. ישנן התמכרויות לחומרים מסוכנים דוגמת סמים קלים וקשים ואלכוהול. וישנן התנהגויות סיכוניות העשויות להופיע כהתמכרות דוגמת הימורים, מין, צפייה בפורנו ועוד. התמכרויות מובילות לפגיעה בשלל מעגלי החיים דוגמת המעגל המשפחתי, החברתי, הכלכלי והתעסוקתי. בנוסף, התמכרות מובילה לפגיעות פיזיות ומנטליות רבות. אל תישארו עם זה לבד, מרכז גמילה מהתמכרויות יכולות להיות הפתרון להפסקת התלות בחומר או בהתנהגות ויציאה לדרך חדשה. זה קשה להכיר בכך ולבקש עזרה, אך השלב הראשון בדרך להחלמה הוא הכרה בהתמכרות. מרכז גמילה שבטיא הינו אחד המרכזים היוקרתיים והמומחים בתחום בישראל. תוכנית שלושת השלבים בה אנו משתמשים הוגדרה כמקצועית ויעילה והצוות הטיפולי שלנו מסור, מכיל, אוהב וקשוב. כל זה ממוקם בתוך מלון בוטיק בלב הטבע הירוק והיפה של ישראל. בואו נצא יחד לדרך חדשה.

האם אני זקוק לשירותי מרכז גמילה מהתמכרויות?

כמובן כי לא ניתן לאבחן עצמנו באמצעות האינטרנט ונדרשים לשם כך אנשי מקצוע, אך הנה כמה סימנים כלליים שיכולים להעיד שאתם או אדם קרוב לכם זקוקים לשירותי מרכז גמילה מהתמכרויות. בהתמכרות נזהה אובדן שליטה על כמות השימוש ואופי הצריכה, יחד עם ניסיונות כושלים להפחתת תדירות השימוש. שימוש מתמשך גם על רקע סיכונים הנוצרים סביב הבעיה, התעלמות ממידע על התופעה והשלכות שליליות כתוצאה מכך. התמכרות עשויה להוביל לבעיות חברתיות ובעיות עם הסביבה הקרובה, כמו גם לפגוע בתעסוקה ופגיעה כלכלית. יתרה מכך, מצב זה מוביל לשלל בעיות בריאותיות וסיכון לבעיות נפשיות. סימני ההתמכרות אינם קלים לזיהוי, אך אם זיהיתם את עצמכם או קרוב לכם בתסמינים אלו ייתכן וכדי לפנות לעזרה מקצועית לייעוץ ראשוני והתאמת מענה.

קצת עלינו

מרכז גמילה שבטיא הוא מרכז גמילה מהתמכרויות מהוותיקים והמוכרים בישראל. בלב הטבע הירוק והפורח, ממוקם מלון בוטיק המכיל בתוכו סדר יום עשיר ושלל מענים טיפוליים הנועדו ליצור החלמה מיטיבה וגמילה מלאה. אנו מאמינים גדולים בהדרגתיות, לכן תוכנית שלושת השלבים שלנו מותאמת בדיוק לקצב אותו חוקרים גילו כי בו מתרחש תהליך גמילה והחלמה. אנו רואים את המטופל בגישה הוליסטית ואמונה בחיבור בין גוף לנפש ליצירת החלמה מלאה. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >