כל מה שרציתם לדעת על מכון גמילה מסמים ולא העזתם לשאול

כל מה שרציתם לדעת על מכון גמילה מסמים ולא העזתם לשאול

אז נתחיל במה זה לא, מכון גמלה מסמים הוא לא מקום חשוך, קודר, כזה שנמצאים בו אנשים מסוג כזה או אחר, מדובר בסך הכל, על המקום בו אפשר לעשות שינוי. מכון גמילה מסמים, זה מרחב מאפשר, מכיל, בו חיים ביחד, קבוצה מצומצמת של מטופלים, אשר בוחרים לקום ולשנות את החיים שלהם. מכון גמילה מסמים מלווה על ידי אנשי צוות מדהימים, אשר עושים עבודת קודש, לא פחות, בניסיון לשפר את החיים של מכורים מכל רחבי הארץ.

מה הגורמים שמובילים להתמכרות לסמים או התמכרות לאלכוהול

התמכרות לאלכוהול היא הרבה פעמים שילוב בין כמה גורמים. בין סביבה שמאפשרת צריכה מוגברת של אלכוהול, אם אתם יוצאים לבלות ואם המשפחה אוהבת לשתות אלכוהול בכמות גבוהה. התמכרות לאלכוהול מתרחשת בדרך כלל, כאשר המשקה הופך להיות פתרון, לכל בעיה. במידה והמכור לא מרגיש שיש לו את הכוחות הנפשיים להתגבר על האתגרים בלי להיעזר בלגימה מהמשקה. הדברים הללו נכונים גם להתמכרות לסמים ולמעשה, כמעט לכל חומר אחר. שוב, השילוב הוא תמיד בין סביבה מאפשרת, מצב נפשי וגישה לחומר הממכר. אבל גם אם אנחנו יודעים מה הגורמים לתופעה, אין זה אומר שאי אפשר להיגמל, בעזרת הרבה עבודה קשה.

גמילה מאופיאטים וגמילה מכל חומר אחר, מתחילה עם פניה לעזרה

גמילה מאופיאטים למשל, תרופות חזקות לשיכוך כאבים, היא לא תהליך פשוט. גמילה מאופיאטים כוללת גמילה של הגוף מהחומר הממכר, בתוספת גמילה מההתנהגות שהובילה לדפוס החוזר הזה, של השימוש בחומר כימי לפתרון בעיות. אבל, גמילה מהאופיאטים או מאלכוהול, מהימורים או מסמים, היא בראש ובראשונה, הבחירה של המכור לחיות אחרת. פניה לקבלת עזרה וליווי אישי של בעלי מקצוע מנוסים, יכולה לעשות שינוי. אנחנו יודעים, קשה להאמין בזה לפעמים, אבל אנחנו יכולים להראות לכם שזה בהחלט אפשרי.

האם תמיד הפתרון יהיה מכון גמילה?

התשובה היא לא. יש פעמים בהם רק שהייה במכון גמילה מסודר, יכולה לתת את המענה המלא לבעיה. אבל ישנם מקרים, בהם פשוט ליווי מקצועי וטיפול חוזר, יכולים לתת את אותו המענה. האמת היא שאתם לא יכולים לדעת מה זה אומר במקרה שלכם. בשביל זה יש אנשים שזו העבודה שלהם, להבין ביחד אתכם מה המצב ולנסות למצוא את הדרך לפתור את כל הבעיות. אנחנו שמחים להיות שם בשביל המטופלים שלנו בכל יום מחדש. אתם יכולים להיות חלק מהם ולשנות את חייכם.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >