טיפול בהמכרויות על ידי אנשי מקצוע מצויינים, הדרך לעבור תהליך

טיפול בהמכרויות על ידי אנשי מקצוע מצויינים, הדרך לעבור תהליך

התמכרויות הן משהו שמלווה רבים בכל רחבי העולם. חשוב לנו להגיד את זה באופן גלוי, פשוט מפני שאנחנו יכולים להצביע על רבים אשר חוששים לדבר על כך בגלוי. אבל אם אתם חושבים כי אתם היחידים בעולם שמתמודדים עם האתגרים הללו, דעו כי אתם ממש לא לבד. אבל, אין זה אומר כי התמכרות היא משהו נעים או כזה, שאפשר לטפל בו בקלות. כל תלות של מטופל או מכור, בחומר חיצוני, יכולה להוביל לתחושה קשה מאוד וכמובן, פגיעה בכל תחומי החיים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתמודד ולעבור את השינוי בהצלחה.

על ההבדלים בין התמכרות להימורים ובין התמכרות לסמים ואלכוהול

נתחיל במשותף לשני התחומים הללו, התמכרות להימורים בדומה להתמכרות לסמים או אלכוהול, יכולה להיות התמכרות שיש לה השלכות על החיים האישיים, כמו גם על התחום הכלכלי ועל הקריירה של המכור. בכל המקרים הללו אפשר להצביע, על הוצאות כלכליות גבוהות במיוחד ועל מאין מעל קסמים שלא יודע שובע. אבל, ההבדל הוא שבניגוד להתמכרות לסמים, תרופות או אלכוהול, התמכרות להימורים היא לא לחומר כימי, אלא לתחושה שהפעולה עצמה, מספקת למכור. אבל אין זה אומר כי הגמילה מהימורים תהיה פשוטה יותר, אמנם היא צריכה לקבל מענה אחר וייחודי, אך עם זאת, חשוב להבין כי אין תהליך גמילה פשוט. אנחנו כאן כדי להביט לכאב בעיניים.

מאיפה מתחילים טיפול בהתמכרות לאלכוהול

טיפול בהתמכרות לאלכוהול הוא קודם כל התאמה של התהליך הטיפולי למטופל. כל אחד מגיע לפיתוח של התמכרות מסיבות אחרות, אנחנו כאן כדי לתת את המענה האולטימטיבי לכל אחד, בפני עצמו. טיפול בהתמכרות מאלכוהול, מלווה, כמובן, על ידי אנשי מקצוע מצויינים, אשר מקדישים את כל החיים שלהם לטיפול ומחקר בנושא. טיפול בהתמכרות לאלכוהול זה גם מהחומר עצמו וגם, מהנטייה האנושית שהפכה כבר לדפוס פעולה קבוע.

גמילה מסמים וגמילה מכל דבר אחר, זה קודם כל לפנות לקבלת עזרה

אתם כבר מבינים, גם גמילה מסמים היא לא דבר פשוט. כדי להצליח להתמודד בהצלחה ולעבור גמילה מסמים, אתם צריכים להתחיל בדרך המפרכת אל עבר היעד. אבל, למרות האתגר הגדול, אנחנו מאמינים כי תמיד אפשר לעזור לכל אחד, תמיד אפשר למצוא את הדרך לשנות למטופל את החיים. בשביל זה אנחנו קמים בכל בוקר, זה מה שנותן לנו ניצוץ בעיניים.

בואו לקבל עזרה.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >