טיפול אישי, מסור ומקצועי

טיפול אישי, מסור ומקצועי

בשנים האחרונות צמח הקנאביס משגע את העולם ולא יורד מסדר היום הציבורי. הדעות רבות וסותרות ומחקרים שונים מראים תוצאות הפוכה. בין אם אתם בעד או נגד, מכירים ביתרונות הצמח או חושבים שהשימוש בו פסול תנו לנו לעשות סדר בעובדה אחת- קנאביס כן ממכר. בשונה מהמקובל לחשוב ניתן לפתח תלות פיזית ורגשית בשימוש בצמח. מדובר בהתמכרות חמקמקה ולא פשוטה לאיתור אשר באה לידי ביטוי בהתפתחות דיכאון, חרדה, ירידה במוטיבציה, קושי לצאת מהבית ובעיות במעגלי חיים דוגמת המעגל החברתי, הכלכלי והתעסוקתי. במקרים מסוימים כדאי לקיים את התהליך במסגרת מכון גמילה מקנאביס. מרכז גמילה שבטיא מציע תוכנית הדרגתית לגמילה בת שלושה שלבים. התוכנית מוכחת כיעילה ובטוחה. הצוות העובד במקום מציג מגוון מומחים בתחום ההתמכרויות בהיבטים גופניים ורגשיים.

תוכנית טיפול במסגרת מכון גמילה מקנאביס

אל תיפלו לסטיגמות שאומרות מה הבעיה? ממחר אני מפחית בשאכטות, או כל "המומחים" לידכם שמטיפים לכם פשוט להפסיק לעשן ככה בקלות. לעתים חומרת הבעיה לא ברורה לסביבה שלנו ואפילו לעצמנו ובמסגרת של מכון גמילה מקנאביס ניתן לקבל את התנאים המיטיבים להחלמה מלאה וחזרה להשתלבות בקהילה עם איכות חיים משודרגת. אנו מציעים תוכנית בת שלושה שלבים במסגרתה נפעל ליצירת איזון גופני ורגשי מחודש. לאחר השלב הזה נצא לעבודת עומק ונרד לשורש ההתמכרות. באמצעות תהליך אמיץ זה ניתן להתבונן בדפוסים שיצרו את ההרגל המזיק ולפעול להקניית מיומנויות חדשות. בשלב השלישי נעבוד על קבלת כלים להכנה לדרך חדשה. החזרה לשגרה וחשיפה למשפחה, חברה, קהילה ותעסוקה תיעשה באופן הדרגתי ובליווי מלא שלנו. אנו מציעים את הפסיליטיז(מתקנים) המשובחים ביותר וכוללים לינה במלון בוטיק בלב הטבע הירוק והפורח בסביבה פסטורלית ומרגיעה. אנו מציעים מגוון מענים טיפוליים וסדר יום עשיר ומגוון. יחד עם זאת, עליכם מוטלת המשימה המרכזית של לבקש עזרה ולהסכים לקבל אותה. התהליך יצליח רק באמצעות שיתוף פעולה מלא והכרה בבעיה.

יוצאים לדרך חדשה

אם אתם חושבים שאתם או קרוב לכם זקוקים לשירותי מכון גמילה מקנאביס ניתן לפנות אלינו לקביעת פגישת ייעוץ וסיור במקום. מרכז גמילה שבטיא מציע תוכנית גמילה איכותית ומיטיבה הכוללת התבוננות באדם ושלל המערכות בחייו כמכלול בדרך להחלמה. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >