התמכרות היא לא גזרת גורל, יש תמיד מה לעשות

התמכרות היא לא גזרת גורל, יש תמיד מה לעשות

שעה שאדם נמצא במצוקה קשה, קשה לו להאמין שהכל יכול להיות יותר טוב. אבל אנחנו יודעים, מתוך ניסיון ארוך שנים, שתמיד אפשר לשנות. התמכרויות זו תופעה נפוצה, כזו שמשותפת לאנשים רבים בכל רחבי העולם. התמכרות יכולה להיות לחומרים כימיים והיא יכולה להיות לספורט, למין, לקפה ולסוכר לבן. אבל, ישנן התמכרויות שנוגעות רק למכור עצמו ויש התמכרויות שיכולות להיות להן השלכות, על כל תחומי החיים. אנחנו רוצים לעזור לכם להתחיל את השינוי, כאן, במרכז הגמילה הטוב בארץ.

היתרונות של אשפוזית פרטית

אם אתם חושבים שאתם יכולים לעבור את זה לבד, אנחנו ממליצים לכם לא לנקוט בגישה הזו. מכמה טעמים. ראשית, אשפוזית פרטית מאפשרת לכם להתבודד מהסביבה הטבעית שלכם, מה שמקל מאוד, בתהליך של שינוי. מחקרים רבים מגבים את האמירה הזו ואפשר להצביע על קשר ישיר בין סביבה חדשה ובין היכולת לשנות דפוסי התנהגות. במקרה של התמכרויות, הרי זה בדיוק מה שבאנו לעשות, לכן אותה אשפוזית פרטית, הופכת לכלי עזר משמעותי לאורך המסע. בנוסף, אשפוזית פרטית, בה עובדים אנשי מקצוע מומחים לתחום, היא המקום בו אפשר לקבל את המענה הטוב ביותר, לאורך כל שעות היום. כך לא תהיו לבד ותמיד יהיה שם מי שיכול לסייע לכם.

מה תמצאו בתוך מרכז גמילה מאלכוהול

מאכז גמילה מאלכוהול, בניגוד לדעה הרווחת, זה לא מקום חשוך בו תמצאו אנשים קשיי יום, צועקים מכאבים. מדובר על מרחב נעים, אסתטי ואינטימי, בו אפשר להתחיל את הדרך. מרכז גמילה מאלכוהול נועד כדי להצליח ולתת מענה פרטני, לכל מטופל באופן אישי, כדי שזה יקבל את המענה הטוב ביותר, בהתייחס לצרכים הייחודיים רק לו. מרכז גמילה מאלכוהול, זה המקום לפגוש את מיטב המטפלים ואנשי המקצוע הטובים ביותר לטיפול בהתמכרויות.

אפשר להגיע גם עבור גמילה מתרופות מרשם

גמילה מתרופות מרשם, דומה במידה רבה לגמילה מסמים או אלכוהול. אלא, שהרבה פעמים לוקח זמן להבין, כי המטופל באמת צריך לעבור גמילה מתרופות מרשם. אבל, אם אתם רואים התפתחות של תלות, בין המטופל ובין תרופות כאלו ואחרים, זה הזמן לקבל עזרה. גמילה מתרופות מרשם, גם היא, נעשית אחרי התאמה של תכנית אישית ,עבור כל מטופל, בהתייחס לצרכיו הייחודים.

אם אתם רוצים לעשות שינוי בחיים, יש לנו את הכלים לעזור לכם להתגבר על כל מכשול. דברו איתנו, אנחנו תמיד אתכם.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >