המקום להתחיל בו בחיים חדשים

המקום להתחיל בו בחיים חדשים

התמכרויות הן משהו שמלווה רבים בכל רחבי העולם. התמכרות לא חייבת להיות דווקא לחומרים אסורים, אלא, אנחנו מדברים על כל התנהגות שמובילה לתלות במוצר זה או אחר שיכולה להביא לקושי בתפקוד. אלא, שבניגוד להתמכרות לקפה או לרשתות החברתיות, במידה ומדובר על התמכרות לסמים ועל התמכרות להימורים, אנחנו מדברים על מקרים בהם ההשלכות של ההתמכרות עלולות ליצור אדוות שיכולות לפגוע במעגל החברתי והמשפחתי של המכור. בין היתר, אנחנו נראה השלכות על התחום הפיננסי, על הזוגיות, על הקשר שבין המכור ובין בני המשפחה הקרובים ביותר. הדרך להתחיל בחיים חדשים, יכולה להתחיל היום.

מה היתרונות של מרכז גמילה

כאשר המכור מגיע למרכז גמילה, בשלב הראשון, הוא מתנתק מהסביבה החיצונית ונכנס לתוך מערכת שמטרת היא להצליח לטפל בהתמכרות. פעמים רבות, גם אם המטופל יודע שהוא רוצה לעשות שינוי, הוא לא תמיד יצליח להתחיל את התהליך לבד, משום שלסביבה יש תפקיד חשוב ביכולת של כל אחד, לעשות שינוי. מלבד זאת, השהות במרכז גמילה כוללת רוטינה קבועה, במהלכה, בזכות טכניקות שונות של טיפול, אפשר להגיע לתהליך גמילה אפקטיבי ומשמעותי יותר. מרכז גמילה מקצועי מלווה על ידי אנשי צוות מצויינים, פסיכולוגים ומטפלים מנוסים, מי שיש להם את הידע המקצועי ואת היכולת המעשית, לעזור למטופל לעבור את השינוי.

גמילה מהתמכרויות היא אפשרית

הרבה פעמים אנחנו נחשפים למטופלים שחוששים להתחיל בתהליך, בשל החשש מאכזבה. אבל אנחנו כאן כדי להושיט לכם יד וכדי לגלות לכם שאפשר להתגבר על הכל. גמילה מהתמכרויות היא לא קלה אמנם, היא דורשת את כוח הרצון של המטופל, היא דורשת התבוננות מעמיקה אל תוך הנפש, בניסיון להבין מה הדברים שיוצרים את המעגל, מה הגורמים שמובילים להתמכרות לכתחילה. אבל, בעזרת תהליך טיפולי ארוך, תוך שימוש בטכניקות שפותחו לאורך שנים, גמילה מהתמכרויות הופכת ממשהו שנראה בלתי אפשרי, למציאות קיימת.

איך מתחילים גמילה מהימורים, גמילה מסמים ומכל דבר אחר

השלב הראשון, כמו שאמרנו, הוא לרצות לעשות שינוי. בהמשך, תגיעו למרכז הגמילה, תקבלו תכנית מותאמת אישית לצרכים שלכם ותתחילו לעבור את השינוי. מי שצריך לעבור תכנית עבור גמילה מהימורים יקבל מענה מתאים לזה, מי שמחפש מענה לגמילה מהתמכרות לסמים או אלכוהול, גם הוא יקבל את מה שהוא צריך. במרכז הגמילה תמצאו תמיד, קבוצה מצומצמת של מטופלים, כדי להבטיח מענה אישי, פרטני, לכל מטופל.

אנחנו נשמח לשוחח איתכם ולהתחיל לעבור ביחד את השינוי

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >