היזהרו מהתמכרות לתרופות שיכוך כאבים

היזהרו מהתמכרות לתרופות שיכוך כאבים

פרקוסט היא תרופה לשיכוך כאבים בינוניים עד חריפים. התרופה מוגדרת כתרופה נרקוטית ולכן מחייבת מרשם רופא והצגת תעודת זהות במעמד הרכישה. הסיבה לכך היא שתרופה זו יכולה להיות ממכרת ביותר עבור האדם שקיבל אותה להקלה בכאב וניתן לפתח תלות פיזית ומנטלית בשימוש בה. החומר הפעיל בכדור זה הוא אוקסיקודון- משכך כאבים אופיאדי. ארצות הברית כבר נמצאת במשבר שימוש בחומרים אופיאדיים ונראה כי התמכרות זו הופכת לנפוצה יותר ויותר גם ברחבי ישראל. חומרי השיכוך רבי העוצמה יוצרים השפעה על מערכת העצבים המרכזית לכן פעמים רבות התלות בתרופה מובילה את המשתמשים לרכוש אותם גם באופנים שאינם חוקיים וחורגים מן הכמות ההתחלתית שניתנה במרשם. לעתים, גמילה מפרקוסט דורשת כניסה למכון גמילה מקצועי המתמחה בתחום ההתמכרויות למשככי כאבים. מרכז גמילה שבטיא מציע תוכניות גמילה ומענים טיפולים מהאיכותיים ביותר שניתן למצוא כיום בישראל. אנו מציעים תוכנית מפורטת בתנאי שהייה יוקרתיים המדמים חופשה בטבע הירוק והשלו.

גמילה מפרקוסט בשלושה שלבים

תהליך הגמילה במרכז מתבצע בשיטת שלושת השלבים שהוגדרה כיעילה ובטוחה לטיפול בהתמכרויות שונות. חשוב להבין כי התמכרות פוגעת בפרט ברמה הפיזית, רגשית, התנהגותית וקוגניטיבית. מעבר לכך, גם בסביבת המכור ובמידת הקשר עם הסביבה נוצרת פגיעה משמעותית ברמה המשפחתית, חברתית, קהילתית, תעסוקתית וכלכלית. בשלב הראשוני אנו פועלים להשבת האיזון הגופני, רגשי ונפשי. הגמילה בשלביה הראשוניים מלווה בתחושות פיזיות מורכבות, לכן ישנה חשיבות קריטית בליווי שנותן דגש על גוף ונפש. לאחר הירגעות התסמינים הראשוניים ניתן להתפנות לתחילתה של עבודת עומק טיפולית היורדת לשורש ההתמכרות. שימו לב, בעבודת העומק נתבונן בעבר, אך עם מבט לעבר עתיד מיטיב יותר. בשלב השלישי לאחר שתסמיני הגמילה נרגעו והבנו את שורשי ההתמכרות בתהליך פרטני וקבוצתי, נוכל להעניק כלים ומיומנויות העובדים על יציאה לדרך חדשה. היציאה מהמרכז מתבצעת בצורה הדרגתית כדי להגדיל את הסיכויים להשתלבות מחודשת בקהילה מבלי חזרה לשימוש בחומר. גמילה מפרקוסט בתהליך מקיף מסוג זה עשויה להוביל לשיפור ניכר באורח החיים והשתלבות מיטיבה מחדש בחברה.

גמילה מפרקוסט במרכז גמילה פרטי

היתרונות בבחירה במכון גמילה פרטי רבים ומגוונים. רבים מלקוחותינו מודאגים ותוהים האם יש לנו חובת דיווח. חשוב להדגיש, אין לנו חובת דיווח לאף גורם כך שתהליך גמילה מפרקוסט בשהייה מלאה אצלנו יכול להישמר באופן דיסקרטי לחלוטין. מרכז גמילה שבטיא פועל תחת רישיון משרד הבריאות, בפיקוח מתמיד, תוך שמירה על הסטנדרט הטיפולי הגבוה והאיכותי ביותר. חייגו אלינו לקבלת ייעוץ 058-712-4-712

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >