הדרך הטובה והנוחה לגמילה

הדרך הטובה והנוחה לגמילה

אנשים הנסחפים להתמכרות קשה מגיעים, במקרים קשים, למצב של חוסר שליטה בחייהם. הסיטואציה עלולה לפגוע בבריאותם ובמקרים חמורים גם למוות. היא קשה ומורכבת גם לבני משפחה אוהבים ומודאגים. אין ספק כי הם זקוקים לעזרה  כי אינם יכולים להיגמל עצמאית. מכון גמילה מאלכוהול, סמים, הימורים והתמכרויות אחרות הוא הכתובת אליה צריך לפנות. הוא מעסיק מומחים בתחומים רלוונטיים לכל סוג התמכרות. כל פונה אליהם יזכה לתוכנית טיפול מותאמת להתמכרות ממנה הוא סובל, למצבו העכשווי, לאישיותו ולכל צרכיו. כל תכנית כוללת מספר שלבים הכוללים ניתוק ממקורות ההתמכרות, גמילה והכנה לחיים הנורמאטיביים שאחרי. את התוכנית מכין מומחה שאף מפקח על התנהלותה. מסייעים לו נקרולוג, אחיות מעשיות, עובדים סוציאליים ומטפלים בתחומים שונים.

הימורים קשים משבשים את החיים

הימורים כבדים פוגעים במרקם המשפחתי וחושפים את המהמר ובני ביתו לסכנות קיומיות. ניתן בנקל לאבד רכוש וכסף בזמן קצר מה שעלול להותיר את המשפחה ללא יכולת קיום מינימאלית. משום כך גמילה מהימורים הינה מחויבת המציאות. במכון גמילה מיישמים תכנית טיפול בת מספר שלבים. בשלב המניעה הראשון חווה המטופל בתופעות לוואי של חרדות, דיכאונות, כאבי ראש וסימפטומים אחרים. מסייעים לו בתרופות מרגיעות שאינן ממכרות.  לאחריו או לקראת סופו מתחיל שלב הגמילה כאשר הרעיון המרכזי בה הוא לאפשר למטופל למצוא כוחות פנימיים נפשיים אשר יניעו אותו לקבל אחריות על מצבו ויגרמו לכך שיפסיק להתמכר להימורים.

הכנה לחיים העתידיים

בכל סוג התמכרות יש חשיבות למניעת חזרה לאותה התמכרות או לאחרת. לכן, שמים דגש  גם על הכנה לחיים העתידיים. הדבר חשוב מאוד ובמיוחד בעת גמילה מסמים קשים. שיטת הטיפול כוללת שיחות אשר במסגרתן יוסברו לו היתרונות הקיימים ביציאה ממצבו ובניהול אורח חיים תקין עתידי. התמונות הוורודות המוצגות לו כעת הן חזרה לחיק המשפחה, לחברים, ואפילו, למקום עבודה נעים. התקווה שהיא שהוא יאמץ את הרעיון ויתמסר אליו. הוא ישאף לוותר על הסמים והצרות שהם מביאים. "שבטיא" הינו מרכז גמילה מעולה אשר ממוקם במבנה מסודר בסביבה פסטורלית. השקט והרוגע מסביב והצוות החם המכיל והמעניק יסייעו רבות לכל מטופל.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >