הדרך הטובה ביותר לגמילה

הדרך הטובה ביותר לגמילה

הדרך הטובה ביותר לגמילה מהתמכרויות מסוכנות היא טיפול מקצועי הנערך על ידי מומחים של מוסד גמילה מקצועי. יותר מכך, לרוב, זאת הדרך היחידה המצליחה לתת מענה ארוך טווח. שכן, תהליך הגמילה רצוף משברים אישיים הכוללים גם סימפטומים כמו: הזעה, דופק מהיר, חרדות, דיכאון ועוד. כל סימפטום בהתאם לסוג ההתמכרות. משום כך, כדאי לעבור טיפול מוצלח אחד עם תוצאות טובות בסופו. צוות בראשות עורך התוכנית והמפקח עליה בצירוף רופאים, אחיות, עובדות סוציאליות, מטפלים אחרים ואחרים ילוו את המטופל בכל השלבים. כל תכנית היא רב שלבית וכוללת הפסקת ההתמכרות, שלב הגמילה ולבסוף הכנה לחיים החדשים העומדים בפתח.

תהליך גמילה מקנאביס – סם מזיק נפוץ

גמילה מקנאביס נעשית במסגרת טיפול משולב במרכז מאובזר ומקצועי. השימוש בקנאביס רב בגלל שהוא נפוץ וזמין. ההתמכרות אליו פוגעת רבות בבריאותו ונפשו של המכור וההשלכה הינה רוחבית ומתפרסת לכל תחומי חייו. עבודה, משפחה, חברה ועוד. לא ניתן להיגמל ממנו עצמאית והמכור אף אינו מסוגל לגשת לטיפול בכוחות עצמו. בני משפחתו הם אלו המביאים אותו למרכז ומתארים למנהליו את מצבו. התוכנית, תותאם, למצבו, צרכיו, אישיותו וכדומה. כל מומחה בתחומו יטפל בו אישית. הטיפול החשוב ביותר ניתן עם ייעוץ של נקרולוג המכיר היטב את הסם ותופעותיו, אבל כולם יעבדו גם כצוות יעיל הנותן פתרונות יצירתיים ואחרים לסיטואציות המתרחשות מעת לעת.

תכנית מותאמת לגמילה מקוקאין

התמודדות עם גמילה מקוקאין מאתגרת ביותר בגלל שמדובר על סם קשה המותיר את רישומו לאורך זמן. ההתחלה מבטיחה אופוריה למשתמש אבל ככל שהוא צורך יותר את הסם כן הוא מתחיל להשפיע לרעה. הוא חווה דיכאונות וחרדות, חוסר יכולת סבירה לתקשר עם הסביבה, חוסר מתמיד בתפקוד כולל מיני ועוד. למעשה, הוא מאבד שליטה על חייו. בנקודת זמן זאת הוא חייב להגיע למרכז לטיפול מקצועי ומסודר. מרכז" שבטיא" הינו מוסד מסודר הממוקם בסביבה פסטורלית בתוך מבנה נעים ומחבק. מלבד תכנית הטיפול המותאמת ספציפית אליו הוא יזכה לסביבה תומכת ומעניקה, לחיבוק תמידי ולאווירה נהדרת המסייעת מאוד בתהליך המורכב שהוא עובר.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
גמילה מקוקאין תשנה לכם את החיים- תוצאות מובטחות תוך פחות מחודש!

קוקאין מגביר את ייצור הדופמין במוח וגורם לכם 'להרגיש טוב'....

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מאלכוהול - צעד אחר צעד לחיים מלאים

גמילה מאלכוהול יתכן ואינה נצרכת עבור אנשים רבים הנהנים משתיית...

קראו עוד >
post-thumbnail
למה מטפלים ממשיכים לרצות לעבוד דווקא עם מרכז גמילה?

מוסדות גמילה מספקים למטופלים הנאבקים בהתמכרות חווית טיפול אינטנסיבית שעלולה...

קראו עוד >
post-thumbnail
גמילה מסמים, כל מה שחשוב לדעת

גמילה מסמים וטיפול בהתמכרויות כוללים מגוון דרכים להתמודדות עם המורכבות...

קראו עוד >