מרכז גמילה שבטיא – מנדי במסר סיום

מרכז גמילה שבטיא – מנדי במסר סיום

סיפור הצלחה במרכז גמילה שבטיא

קוראים לי מנדי ואני מכור. רק להיום אני נקי 52 ימים. נולדתי בארה"ב ואני הילד השמיני מתוך 12 אחים. ילד נורמלי שמח , הלכתי לבית הספר , אהבתי לטפס על עצים ולרכב על אופניים עם בני הדודים שלי. בגיל 7, עברתי תקיפה מינית ונראה לי שזו אחת הסיבות הגדולות לשימוש שלי בסמים ואלכוהול ובסופו של דבר הגעה למרכז גמילה שבטיא.

השתמשתי מגיל 14 עד היום בחומרים שונים. זה התחיל בהתמכרות לאלכוהול וקנאביס ואז עם הזמן הגעתי לשימוש בסמים ובניהם: הרואין ובפנטניל.

לאורך השנים, עברתי הרבה סכנות בגלל השימוש. ניצלתי משלוש מנות יתר וניסיתי להיגמל המון פעמים והרבה שנים.

איך הגעתי למרכז גמילה?

הגעתי למרכז גמילה שבטיא לפני 4.5 חודשים , הגעתי במצב קשה, אחרי מנת יתר מאוד מסוכנת וזו הייתה ההתעוררות שלי, שם הבנתי שאני חייב להתנקות באמת הפעם. התהליך שלי במרכז גמילה שבטיא היה קשה ולווה בהרבה מצבי רוח ודאון , לא תמיד הצלחתי להישאר נקי ומעדתי פעמיים. בפעם האחרונה הגעתי לתחתית וישנתי ברחוב , לא היה לי אוכל ומים או כסף הייתי לבד ועכשיו אני רואה שאלוהים שם אותי במצב הזה כדי להראות לי שיש לי בחירה איזה חיים אני רוצה של ניקיון והחלמה או של חיים ברחוב ומוות. בחרתי שוב בחיים והבנתי שכדי שאצליח באמת עליי להיות בתהליך ארוך של גמילה ולכן מכאן אני נוסע ישר למוסד גמילה ממשלתי להמשך טיפול ארוך טווח בכדי להמשיך את החיים שלי בהחלמה.

הכלים שקיבלתי במרכז גמילה

הכלים שקיבלתי לדרך במרכז גמילה שבטיא הם בין היתר כישורי חיים בסיסים כמו לקום בבוקר.

מעבר לכך, למדתי לאהוב את עצמי כפי שאני ולמדתי להבין שמגיע לי חיים יותר טובים. במרכז גמילה שבטיא זה המקום היחיד שהרגשתי שייך ואהוב. בהתחלה היה לי קשה להיות עם אנשים ולסמוך על אנשים הייתי רגיל להיות לבד, אבל דרך הקבוצות והאהבה שקיבלתי כאן  מהאנשים והצוות הצלחתי לראות שאוהבים אותי ושאני חשוב ומשמעותי.

אני רוצה להעביר במסר הזה גם החלמה לקבוצה. מה שעזר לי להישאר נקי ולהצליח למרות הכול, לדבוק בתהליך היה הידיעה שיכולים להיות לי חיים טובים.  המחלה הזאת מתעתעת , ומשחקת בנו וצריך לעבוד קשה ולהילחם בימים הקשים שאתם עלולים לעבור כי כל אחד מכם חזק ויכול לעבור את זה. זאת הגמילה ה-7 שלי , אני באמת לא חשבתי שאני אהיה כאן היום, והתגברתי על מנות יתר, התקפים וקשיים רבים אז אל תוותרו, ולא הייתי מצליח בלעדיכם ובלי הקבוצה.

תודות לצוות מרכז גמילה שבטיא

אני רוצה לומר תודה לאבא ואמא שלי ולכל האחים שלי , שעשיתם הכול בשבילי ותמיד נלחמתם ולא וויתרתם עליי ושהאמנתם בי למרות שאכזבתי אתכם רב פעמים ושמתי אותם במצבי לחץ וחרדה בגלל המצב שלי. אני רוצה לבקש מכם סליחה על כך שחיי היו בסכנה ודאגתם לי כל כך . ועל כל מה שעשיתי לכם. אני אוהב אותכם .

אני רוצה להגיד תודה לקבוצה, שתמכתם בי ועל כל האהבה שנתתם לי זה לא מובן מאליו.

לכל צוות מרכז גמילה שבטיא: למיקי ,ארתור, שובל איריס ד"ר איגור , דניאל , אלין, טל. תודה על כל התמיכה והעזרה בימים הקשים שהייתם אוזן קשבת ומקור גדול להשראה אוהב אותכם.

ארתור, יש לי הרבה כבוד אלייך, כל זמן שהייתי בדאון הסתכלתי עלייך כדוגמא ומודל להשראה ואמרתי לעצמי אם ארתור הצליח גם אני יכול. אתה איש מאוד חזק ותודה על כל העזרה.

קארין, תודה על הכול את סיבה גדולה בשבילי ללמה אני מאמין בעצמי והמשכתי בדרך. אני חושב שאת אדם נחמד ביותר , מצחיקה ותודה שנלחמת עליי ותודה על הכול.

שירה וליאור, ההורים של הבית  אני רוצה לומר לכם תודה על הכול שתמיד האמנתם בי לא היו לכם ספקות לגביי אף פעם וזה נתן לי כוח להמשיך. אתם באמת עזרתם לי. הייתי בהמון מרכזי גמילה ומרכז הגמילה הזה הוא יותר משפחה בשבילי ותמיד אזכור את המקום הזה .הצלתם את חיי . .

מרכז גמילה שבטיא

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
אלינור כהן רוזן, מטפלת במרכז גמילה פרטי שבטיא

מלווה תהליכי צמיחה רגשיים אישיים. מטפלת ומלווה מטופלים במרכז גמילה שבטיא...

קראו עוד >
post-thumbnail
הכל על גמילה מסמים

כל המידע על גמילה מסמים קנאביס, אלכוהול, פנטניל ,קטמין, בנזו, קוקאין,...

קראו עוד >
post-thumbnail
הסיפור של תהל – מכורה נקיה

נולדתי ב-15 לדצמבר, שנת 2000 בבית החולים הדסה הר הצופים...

קראו עוד >
post-thumbnail
הסיפור שלי - מרכז גמילה שבטיא

תחילת ההכרות שלי עם הסמים הייתה בגיל 18 כשלראשונה עישנתי...

קראו עוד >
post-thumbnail
הסם הצהוב

הסם הצהוב הוא כינוי לסם חדש אשר חדר לזירת הסמים...

קראו עוד >
post-thumbnail
הקנאביס ואני

כדי להבין את מערכת היחסים שלי עם הקנאביס צריך להכיר...

קראו עוד >