מה היתרונות של מכון גמילה פרטי?

מה היתרונות של מכון גמילה פרטי?

מכורים רבים תוהים מה היתרונות של מכון גמילה פרטי? פעמים רבות האדם כבר מבין כי הוא זקוק לסיוע מקצועי בתהליך הגמילה. עם זאת, הוא מתקשה לברור מבין מגוון האפשרויות הקיימות. ישנם מספר שיקולים בבחירת מרכז גמילה הבאים לידי ביטוי בבחירת סוג המסגרת, ציבורית או פרטית. ישנן מסגרות ציבוריות המספקות מענה איכותי ומיטיב ובמקרים רבים מהוות את הבחירה הנכונה עבור האדם. עם זאת, למכון גמילה פרטי ישנם מספר יתרונות ואיכויות שחשוב להכיר אותן.

למה שווה לפנות דווקא אלינו ?

  • מגוון גדול של צוות מקצועי- במכון גמילה פרטי ישנו מבחר גדול של אנשי מקצוע מכל התחומים. כמות אנשי הצוות מאפשרת מעטפת רחבה של אנשי מקצוע עבור המטופלים, זמינות ונגישות גבוהים. הצוות המקצועי הינו צוות מומחה לטיפול בהתמכרויות ובעל ניסיון רב בעבודה עם אנשים מכורים בתהליכי גמילה. בנוסף, כמכון גמילה מוביל ומומחה בתחומו, למידה מתמדת והתפתחות מקצועית הינה חלק מהאני מאמין של המכון. דבר זה בא לידי ביטוי בקורסי השתלמויות, ימי עיון, הדרכות ותהליך למידה מתמיד של הצוות המקצועי.
  • מעדויות של מכורים אנו יודעים כי למומחיות, נגישות וזמינות של אנשי המקצוע ישנה השפעה על תהליך הגמילה. מעורבות גבוהה של איש המקצוע בתהליך מסייעת למערכת יחסים המכילה אימון, אכפתיות ומוטיבציה. מרכיבים אלו חשובים בתהליך הטיפולי ומסייעים בהשגת מטרות הטיפול והגמילה.
  • תוכניות גמילה מותאמות אישית- במכוני גמילה ציבורים, לרוב ישנו מודל של תוכנית גמילה בסיסית אשר המטופלים נדרשים להתאים עצמם אליו. במכון גמילה פרטי, עקב המשאבים הרבים שקיימים, תוכניות הגמילה הינן ייחודיות ומותאמות אישית למטופל. תוכנית גמילה אישית הינה תוכנית המבוססת על תהליך הערכה ואבחון ובנויה באופן הממקסם את סיכוייו של המטופל להצלחה.
  • מגוון שירותים וטיפולים-כאמור במכון גמילה פרטי, עקב ריבוי המשאבים,  ישנו מגוון גדול של טיפולים ושירותים שונים. מטופלים במכון גמילה פרטי נהנים מהיצע רחב של אנשי טיפול מתחומים שונים, סדנאות, קבוצות ופעילויות שונות. היצע רחב זה מאפשר להפיק הנאה כללית לאורך התהליך ולהיתרם מהיתרונות הרבים, פיתוח מיומנויות חברתיות, אישיות, תחומי עניין ועוד. ריבוי השירותים מאפשר מרחב בחירה ותחושת מימוש ומעצים את יכולות המטופל.
  • תנאים פיזיים- מכון גמילה פרטי מספק למטופליו שהות במקום נעים, שמור ומטופח. פעמים רבות מרכזי גמילה ציבוריים ממוקמים במבנים ישנים, אזורים מרוחקים ותנאי השהות אינם נעימים. לעומת זאת, מכון גמילה פרטי מצוי במבנה חדש ומטופח ומכיל ריהוט וציוד חדיש ונקי. משאבים רבים מופנים לטיפוח המקום מתוך ידיעה כי הדבר משמעותי עבור המטופלים. תהליך גמילה עשוי לקחת מספר חודשים, זוהי תקופה משמעותית עבור האדם אשר בחר להקדיש את הזמן ותשומת הלב לתהליך גמילה. אנו יודעים כי לתנאים הפיזיים ישנה השפעה על תחושת שביעות הרצון והמוטיבציה ולכן משקיעים רבות גם בהיבט זה.

לצד כל המידע לגבי היתרונות המובהקים של מכון גמילה פרטי, חשוב לציין כי גם מכון גמילה פרטי פועל תחת רישיון ופיקוח משרד הבריאות. מכון הגמילה מחויב לסטנדרטים גבוהים של איכות ומקצועיות כדי להבטיח למטופליו את המענה המקצועי ביותר. אנחנו מאמינים שמגיע לך הטוב ביותר.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
איך להיגמל מ-MMC

אם אתה מכור לחומר, אתה בטח שואל את עצמך איך...

קראו עוד >
post-thumbnail
המכור החדש – כתבה בעיתון קן למושב

למעבר לכתבה המלאה

קראו עוד >
post-thumbnail
אשפוזית פרטית

אשפוזית אשפוזית פרטית הינה תוכנית המאפשרת תהליך גמילה במסגרת אשפוז. זוהי...

קראו עוד >