רוצים לסיים עם הסמים בחיים שלכם? עם אשפוזית פרטית תסיימו עם ההתמכרות תוך חודש!

רוצים לסיים עם הסמים בחיים שלכם? עם אשפוזית פרטית תסיימו עם ההתמכרות תוך חודש!


הגדרה של “אשפוזית”  היא מרכז טיפול באשפוז המספקת סביבה בטוחה ומאובטחת למטופלים במהלך ניקוי רעלים מסמים, תרופות או אלכוהול תחת פיקוח רפואי. ההליך הוא גם תרופתי ונועד להקל על הסימפטומים בשלבים המוקדמים של ניקוי רעלים. אשפוזית פרטית היא מקום לשהות קצרה יחסית, של כחודש וחצי. מרכז גמילה שבטיא משמש כאשפוזית פרטית עבור מטופלים הזקוקים להשגחה מקצועית במהלך תהליך הגמילה שלהם מסמים קשים או אלכוהול.

אלו מטרות ניתן להשיג באמצעות אשפוזית פרטית?

המטרות העיקריות של אשפוזית פרטית הן להישאר לצדו של המכור פיזית ורגשית במהלך משבר הגמילה, ולהתחיל להעניק למכור את הידע, המוטיבציה והכישורים הדרושים להתמודדות עם סוגיית ההתמכרות לאורך זמן. במהלך השהייה באשפוזית המטופל צריך לעבור  שילוב של טיפול קבוצתי ומפגשים אישיים כדי לחזק את החוסן הנפשי של המטופל, ולאפשר לו להתמודד עם החיים גם מחוץ למרכז הגמילה.

היתרונות של אשפוזית פרטית

אשפוזית פרטית המספקת שהות למטופל, אם כי קצרה, יכולה לגרום להשפעה עמוקה על חייו. גמילה מסמים או אלכוהול ידועה כתהליך ארוך ומאתגר גדוש באתגרים פיזיים ונפשיים. כשאדם מחליט לבסוף לקבל עזרה, זה בדרך כלל בגלל שהוא על סף איבוד שליטה מוחלטת על חייו וזו ההזדמנות האחרונה שלו להחזיר אותם. בשל כך, חיוני לקבל טיפול פרטני המותאם לדרישותיו. אשפוזית פרטית של שבטיא הוקמה על פי העיקרון שכל מטופל ומטופל הוא אינדיבידואל עם סט חוויות ונקודות מבט משלו. הצלחה מרבית בטיפול יכולה להיות מושגת רק באמצעות תוכניות טיפול אישיות המתחשבות במצב ואישיותו הספציפיים של כל מטופל.

בעוד ששלב השיקום הגופני במסע הטיפולי של המכור קצר יחסית לשאר ההליך, עדיין יש חשיבות מכרעת בהכנתו לעשות את צעדיו הראשונים בדרך החדשה להחלמה. שהייה באשפוזית פרטית מספקת עזרה למכור ומאפשרת לו לעבור את תסמיני הגמילה על ידי תמיכה מאנשי מקצוע רפואיים ונפשיים לאורך כל תקופת האשפוז. שהייה במרכז גמילה שבטיא  מאפשרת גישה יסודית ומקצועית יותר, לרבות ליווי, טיפול רפואי והכוונה של אנשי מקצוע מיומנים. לפרטים נוספים צרו קשר עם מרכז גמילה שבטיא עוד היום!

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
ניטזן (Nitazen) : סקירה מקיפה של קבוצת הסמים המסוכנת והמתפתחת

מבוא בשנים האחרונות, עולם הסמים הבלתי חוקיים עובר שינויים מהירים ומדאיגים....

קראו עוד >
post-thumbnail
טיפול בהתמכרויות - שיתוף פעולה בין משרד הביטחון ומרכז גמילה שבטיא

התמכרויות לסמים, תרופות ואלכוהול מהוות אתגר משמעותי עבור רבים בישראל,...

קראו עוד >
post-thumbnail
מרכז גמילה – פתרון נחוץ וצו השעה

עלייה מדאיגה בשיעורי ההתמכרות בישראל ובעולם בשנים האחרונות, אנו עדים לעלייה...

קראו עוד >
post-thumbnail
מרכז גמילה מסמים: הדרך לחיים מיטיבים

מה זה מרכז גמילה מסמים? מרכז גמילה מסמים הוא מוסד טיפולי...

קראו עוד >