כל מה שלא ידעתם על גמילה מקנאביס

כל מה שלא ידעתם על גמילה מקנאביס


שימוש כבד או מתמשך במריחואנה, כמו סמים ממכרים אחרים, עלול להעלות את הסיכון לנוכחותם של תסמיני גמילה מקנאביס עם הפסקת השימוש בחומר. זה נכון שתסמיני הגמילה ממריחואנה אינם חמורים כמו אלה מחומרים חזקים יותר כמו קוקאין או הרואין, אבל מעשנים רבים עדיין נאבקים בהם כשהם מנסים לעקוף את ההרגל. חלק מהאנשים השוו את הסימפטומים של גמילה מקפאין, הכוללים תחושת עצבנות, כעס וחומר אנרגיה, לאלו של גמילה מריחואנה, שעשויים לכלול כאבי ראש ובחילות תקופתיים. תסמיני הגמילה מקנאביס הם די אינדיבידואליים. מכורים קלים למריחואנה עשויים להפסיק את ההרגל בעצמם. עם זאת, משתמשים ארוכי טווח שפיתחו התמכרות לסם עשויים לדרוש סיוע מקצועי של מרכז גמילה שבטיא. בסופו של דבר, זה תלוי באדם המשתמש בקנאביס, באיזו תדירות הוא משתמש בו, סוג הזן והחוזק של הסם.

האם אתם באמת צריכים גמילה מקנאביס?

תסמיני גמילה מקנאביס יכולים להיות לא נעימים, במיוחד עבור משתמשים כבדים. אנשים עם מספר בעיות, כמו בעיה נפשית ובעיית שימוש בסמים, צריכים לפנות לניקוי רעלים מקצועי תחת פיקוח של אנשי מקצוע.  בין היתרונות הרבים של הרשמה לתוכנית גמילה הם:

  • השימוש במריחואנה כטיפול במצוקה פסיכולוגית נפוץ. ניקוי רעלים מסמים מספק את הבסיס לטיפול הן במחלה הבסיסית והן בתלות בקנאביס.
  • שימוש במריחואנה הוא אחת מההתמכרויות שקשה לשבור. זה מאתגר לעבור גמילה מקנאביס באופן עצמאי בגלל תסמיני הגמילה הלא נעימים שתחוו. במקרה זה אתם זקוקים לסיוע מקצועי.

התגברות על התמכרות למריחואנה עשויה להיראות כמו קרב אם נסיבות החיים שלכם מעודדות שימוש בסמים. מרכז גמילה שבטיא יהיה לכם לבית שני כדי שתצליחו להתגבר על ההתמכרות שלכם.

מה קורה אחרי שמתחילים תהליך גמילה מקנאביס?

בשבוע הראשון לאחר ההפסקה, אתם עלולים לחוות את התסמינים החמורים ביותר מבין תסמיני הגמילה, כולל שינויים במצב הרוח ואי נוחות גופנית, שיכולים להימשך עד שבועיים. היעדרותו של הסם מהגוף שלכם תסיים את ההשלכות הפיזיות של הגמילה, אך הבעיות הפסיכולוגיות עשויות להימשך עוד זמן מה. על פי מחקרים, קולטני קנבינואיד  במוח מתחילים לחזור לשגרה לאחר יומיים בלבד של הימנעות מקנאביס, והם מתאוששים לחלוטין תוך 4 שבועות. אם אתם רוצים להתפקח לאחר שימוש ממושך בקנאביס, צרו קשר עם מרכז גמילה שבטיא כדי לא לעבור את זה לבדכם.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
מרכז גמילה מסמים: הדרך לחיים מיטיבים

מה זה מרכז גמילה מסמים? מרכז גמילה מסמים הוא מוסד טיפולי...

קראו עוד >
post-thumbnail
רוצים לסיים עם הסמים בחיים שלכם? עם אשפוזית פרטית תסיימו עם ההתמכרות תוך חודש!

הגדרה של "אשפוזית"  היא מרכז טיפול באשפוז המספקת סביבה בטוחה...

קראו עוד >
post-thumbnail
כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת מרכז גמילה

כדאי ללמוד על סוגי מרכזי השיקום הרבים ומה...

קראו עוד >
post-thumbnail
התחילו עכשיו גמילה מאטנט- ותרגישו בתוצאות באופן מיידי!

אדרל הוא שם המותג של התרופה אטנט, וייתכן שהיא נרשמה...

קראו עוד >