כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת מרכז גמילה

כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת מרכז גמילה


כדאי ללמוד על סוגי מרכזי השיקום הרבים ומה לחפש לפני שמחליטים סופית איזה מהם הכי מתאים ליקירכם. למרות שלרבים מהם יש מאפיינים משותפים, לא לכולם תהיה אותה אסטרטגיה, אותו כוח אדם מיומן, או אותו מגוון של טיפולים זמינים, ולכן חשוב להבין איך לבחור מרכז גמילה מתאים למצב שלכם. מרכז גמילה שבטיא מציע עבורכם ועבור יקירכם את הטיפולים הכי חדשניים אשר יעזרו לכם להיגמל מההתמכרות שלכם.

מרכז גמילה זו רק תחילת הדרך

כל מרכז גמילה מכיר בכך שהתמכרות היא מחלה כרונית שיש להילחם בה במהלך חייו של אדם. אנשי המקצוע העובדים במתקנים אלו מודעים לכך שהם אינם “מרפאים” את מטופליהם במובן המסורתי. במקום זאת, הם מסייעים לאדם להשיג תובנה לגבי ההתמכרות שלו ומקורותיה. למטופלים מסופקים משאבים שיעזרו להם להילחם בהתמכרות בכוחות עצמם. הצוות הרפואי והיועצים יודעים שהמאבק בהתמכרות יהיה מאבק מתמשך עבור המטופלים שלהם.

כאשר משווים בין מרכזי הגמילה, חשוב גם לברר כמה מטופלים הם יכולים לקבל בבת אחת. יותר אנשים מקבלים טיפול בגין שימוש בסמים מכיוון שיותר קופות חולים מכסות זאת. אם אתם מחפשים מרכז גמילה פרטי מכובד, זה אולי יכול לעלות לכם יותר, אבל אתם תקבלו את היחס המועדף וטיפול אישי. חשוב לפנות למרכז גמילה שמספק לכם את כל התנאים בהם אתם תרגישו בנוח, באווירה ביתית ומנגד תרגישו את המקצועיות בטיפול.

אילו סוגי תוכניות גמילה יש?

רוב האנשים מדמיינים תוכנית של 30 יום שבה המטופלים מתגוררים במתקן כדי להחלים מהתמכרות לסמים. למרות שעדיין קיימים כלים כאלה, והם עשויים להיות מועילים למדי, הם לא הבחירה היחידה שלכם. חלק מהמכורים חשים שטיפול חוץ מעשי וחסכוני יותר. אשפוז חלקי הוא חלופת אשפוז הם אפשרות נוספת שתוכלו להשתמש בה. מכורים מבלים את ימיהם במרכז השיקום, אך חוזרים הביתה בלילה ובסופי שבוע. זה מוזיל באופן דרסטי את מחיר התוכנה מבלי להפחית בהכרח את האפקטיביות שלה. שיטה זו הוכחה כיעילה עבור מספר רב של מכורים. אם יש לכם התלבטות לגבי בחירת מרכז הגמילה, ואתם רוצים לשמוע על תוכניות שיקום קיימות, צרו קשר עם מרכז גמילה שבטיא.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
ניטזן (Nitazen) : סקירה מקיפה של קבוצת הסמים המסוכנת והמתפתחת

מבוא בשנים האחרונות, עולם הסמים הבלתי חוקיים עובר שינויים מהירים ומדאיגים....

קראו עוד >
post-thumbnail
טיפול בהתמכרויות - שיתוף פעולה בין משרד הביטחון ומרכז גמילה שבטיא

התמכרויות לסמים, תרופות ואלכוהול מהוות אתגר משמעותי עבור רבים בישראל,...

קראו עוד >
post-thumbnail
מרכז גמילה – פתרון נחוץ וצו השעה

עלייה מדאיגה בשיעורי ההתמכרות בישראל ובעולם בשנים האחרונות, אנו עדים לעלייה...

קראו עוד >
post-thumbnail
מרכז גמילה מסמים: הדרך לחיים מיטיבים

מה זה מרכז גמילה מסמים? מרכז גמילה מסמים הוא מוסד טיפולי...

קראו עוד >