טיפול בהתמכרות להימורים, מאיפה מתחילים?

טיפול בהתמכרות להימורים, מאיפה מתחילים?


אין מי שיכול להעיד על עצמו שהתהליך היה פשוט. טיפול בהתמכרות להימורים דורשת מאיתנו להתייחס ברצינות לרגעים לא פשוטים ולתת מענה, לכל תחושה שצפה במהלך הטיפול. אבל, למרות הקושי, טיפול בהתמכרות להימורים, זו הדרך לצאת מהסחרור אליו נקלעתם, זו הדרך לשבור את מעגל הקסמים ולמצוא את המסלול, החוצה, לחיים טובים יותר. התמכרויות הן תופעה נפוצה וכזו שמלווה רבים בכל רחבי העולם. אבל היום, בזכות שנים של מחקר ובזכות אנשי צוות מצויינים, יש לנו את הכלים המקצועיים להתמודד עם האתגר הלא פשוט הזה, יש לנו את הכוח לשנות את החיים של מי שצריכים עזרה.

מה אנחנו צריכים להבין לגבי גמילה מסמים

גמילה מסמים דומה לתהליך של טיפול בהתמכרות להימורים. גם כאן, אנחנו מדברים על תלות שהתפתחה, בין האדם ובין משהו חיצוני אליו. גם במקרה הזה אנחנו מדברים על בחירה לא מושכלת, כזו שיש לה השלכות כלכליות ונפשיות, כזו שיכולה לפגום במרקם החיים של המכור, כמעט בכל תחום. אבל בניגוד לתהליך של טיפול בהתמכרות להימורים, גמילה מסמים כוללת גמילה גם מהחומר עצמו. אבל, גם אם המחשבה נשמעת לא נעימה ואפילו ‘מאיימת’, דעו כי גם במקרה הזה, אפשר להיעזר בשורה של מחקרים ופרקטיקות מעשיות, כדי להצליח ולעבור את המסע הזה בשלום.

האם צריך לקבל עזרה עבור גמילה מקנאביס

התמכרויות הן משהו שאנחנו צריכים להסתכל עליו בתוך טווח. אין שחור ולבן, שכן מכור יכול להיות משהו שהחיים שלא כבר לא מתנהלים כמו שצריך וזה יכול להיות משהו שרק מרגיש שהוא יכול לחיות חיים טובים יותר. גמילה מקנאביס לא בהיכרח חייבת להוביל אתכם לשהייה בתוך מכון גמילה. יכול להיות, שאתם רק צריכים ליווי אישי של בעל מקצוע. לא משנה מה הגורם, כל עוד אתם מרגישים שיש משהו שמפריע לכם לחיות את החיים במלואם, אם אתם לא יודעים איך להפסיק להשתמש במוצר שמזיק לכם, אתם צריכים לפנות לקבלת עזרה.

להחליט לחיות טוב יותר, זה לא משהו שצריך להתבייש בו

אחד הגורמים להימנעות של מכורים מקבלת טיפול מקצועי, זו תחושת האשמה והבושה. אנחנו רוצים להוריד את אלו מהשולחן. אם הייתם מכורים בעבר, זה לא אומר שאתם לא יכולים להביט אל העתיד ולרצות לחיות את החיים שלכם אחרת. אנחנו לא אומרים שזה יהיה קל, אבל אנחנו אומרים שתמיד יש תקווה. האמינו לנו, אנחנו מבינים בזה. דברו איתנו עוד היום.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
מרכז גמילה מסמים: הדרך לחיים מיטיבים

מה זה מרכז גמילה מסמים? מרכז גמילה מסמים הוא מוסד טיפולי...

קראו עוד >
post-thumbnail
רוצים לסיים עם הסמים בחיים שלכם? עם אשפוזית פרטית תסיימו עם ההתמכרות תוך חודש!

הגדרה של "אשפוזית"  היא מרכז טיפול באשפוז המספקת סביבה בטוחה...

קראו עוד >
post-thumbnail
כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת מרכז גמילה

כדאי ללמוד על סוגי מרכזי השיקום הרבים ומה...

קראו עוד >
post-thumbnail
התחילו עכשיו גמילה מאטנט- ותרגישו בתוצאות באופן מיידי!

אדרל הוא שם המותג של התרופה אטנט, וייתכן שהיא נרשמה...

קראו עוד >