איפה הכי כדאי להיגמל מהתמכרות?

איפה הכי כדאי להיגמל מהתמכרות?

איפה הכי כדאי להיגמל מהתמכרות?

כל התמכרות מהווה סכנה ממשית לבריאות המכור, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. הפגיעות לא נעצרות רק במכור עצמו; גם בני משפחתו הקרובים, חבריו ואנשים האוהבים אותו סובלים מההשלכות. עבור המכור, הגמילה העצמאית כמעט בלתי אפשרית. פעמים רבות הוא אינו מודע לחומרת הבעיה שלו ואינו מסוגל לפנות לטיפול בכוחות עצמו. בני משפחה מודאגים הם אלו שנחלצים לעזרתו. מרכז גמילה פרטי הוא המקום המתאים ביותר לטיפול בתהליך הגמילה, בזכות המיומנות הגבוהה והסביבה התומכת והרגועה שהוא מציע. במרכז כזה, כל מטופל מקבל תוכנית גמילה ספציפית התואמת את מצבו האישי, אישיותו ותכונותיו.

טיפול של מומחים במרכז גמילה

ההתמכרות לסמים היא בעיה מוכרת ונפוצה, ואחד מהסמים הקשים ביותר הוא קוקאין. השימוש בקוקאין מכניס את המתמכר למערבולת של תופעות גופניות ונפשיות. השימוש הראשון בסם גורם לאופוריה, אך השפעותיו השליליות אינן מאחרות לבוא – דיכאונות, חרדות, חוסר יכולת לתקשר עם הסביבה וחוסר תפקוד יעיל הם רק חלק מהתסמינים שמופיעים בהמשך השימוש. לעיתים, המצב מסתבך עוד יותר כאשר המשתמש צורך גם אלכוהול, מה שמקשה על הטיפול והגמילה.

במרכז גמילה שבטיא, תוכנית הגמילה מקוקאין מותאמת באופן אישי וכוללת טיפול של מומחים שונים, בהם רופאים נרקולוגים, אחיות ומטפלים מוסמכים. כל אחד מהצוות תורם מהידע והניסיון שלו, ועובדים יחד כצוות משולב למציאת הפתרונות המתאימים לכל מטופל. התמיכה המשפחתית במהלך הטיפול היא קריטית, ובני משפחה המודעים למצבו של המכור יכולים לקחת חלק משמעותי בתהליך ולסייע לו.

התמודדות עקבית וטיפול אישי

מרכז הגמילה הפרטי שבטיא, שהוקם ומנוהל על ידי שירה וליאור סלפטר, הוא בחירה מושלמת לגמילה מהתמכרות. המרכז מעסיק צוות מיומן ומנוסה שיודע להתמודד עם כל התופעות הנלוות לתהליך הגמילה ומספק פתרונות מותאמים אישית. המרכז מתמחה במתן כלים למטופלים לשינוי אורח חייהם ולהתמודדות עם האתגרים שבדרך. הטיפול כולל טיפולים שונים ומגוונים, פרטניים וקבוצתיים, שמטרתן להעצים את היכולת של המטופל למצוא כוחות פנימיים להתמודד עם מצבו, ולהראות לו את התקווה לחיים נורמטיביים ובריאים.

היתרונות של טיפול במרכז גמילה פרטי

מרכז גמילה פרטי מציע יתרונות רבים, בהם יחס אישי ומדוייק, סביבה תומכת ואוהבת וצוות מקצועי ומיומן. במרכז “שבטיא”, הדגש הוא על מתן טיפול מקיף המותאם לכל מטופל באופן אישי. התוכנית כוללת שילוב של טיפולים פסיכותרפיים ופעילויות קבוצתיות ופרטניות. הסביבה התומכת והמחבקת של המרכז מאפשרת למטופלים להתמקד בתהליך ההחלמה בצורה מיטבית, כשהם מקבלים את כל התמיכה הנדרשת.

תהליך הגמילה במרכז “שבטיא”

במרכז “שבטיא”, תהליך הגמילה מתחיל בהערכה מעמיקה של מצבו של המטופל. לאחר ההערכה, נבנית תוכנית גמילה מותאמת אישית, המשלבת טיפולים תרופתיים במידת הצורך, טיפולים פסיכותרפיים והשתלבות בקבוצות הטיפוליות השונות. השלב הראשון בתהליך הגמילה הוא הפסקת השימוש בחומרים הממכרים והשתלבות במרחב הטיפולי.השלב השני מתמקד בטיפול בשורש ההתמכרות, כולל תהליכים טיפוליים מעמיקים. השלב האחרון הוא ההכנה לחיים החדשים, שבו המטופל מקבל כלים ומיומנויות להתמודד עם היום שאחרי.

אנחנו בשבטיא מבינים היטב את החשיבות של התמיכה גם לאחר הסיום במרכז הגמילה ולכן שבטיא מציעה תוכנית ליווי ליום שאחרי כדי לסייע למטופלים לשמור על הישגיהם ולהימנע מחזרה לשימוש.


מסגרת הטיפול המתקדמת במרכז גמילה “שבטיא”

מרכז “שבטיא” מציע מסגרת טיפול מתקדמת שמיועדת לספק למטופלים את הכלים והמשאבים הנדרשים להתמודדות מוצלחת וברת קיימא עם ההתמכרות. התוכנית מותאמת אישית לצרכים הייחודיים של כל מטופל, תוך שילוב של שיטות טיפול מתקדמות ושירותים תומכים. בכך, המטופלים מקבלים סיכוי אמיתי לחיים חדשים ובריאים, ללא תלות בחומרים ממכרים או בהתנהגויות מסוכנות. המרכז מעניק תמיכה רחבה ומתמשכת, המבטיחה שמירה על התקדמות והצלחה בתהליך הגמילה.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
מרכז גמילה מסמים: הדרך לחיים מיטיבים

מה זה מרכז גמילה מסמים? מרכז גמילה מסמים הוא מוסד טיפולי...

קראו עוד >
post-thumbnail
רוצים לסיים עם הסמים בחיים שלכם? עם אשפוזית פרטית תסיימו עם ההתמכרות תוך חודש!

הגדרה של "אשפוזית"  היא מרכז טיפול באשפוז המספקת סביבה בטוחה...

קראו עוד >
post-thumbnail
כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת מרכז גמילה

כדאי ללמוד על סוגי מרכזי השיקום הרבים ומה...

קראו עוד >
post-thumbnail
התחילו עכשיו גמילה מאטנט- ותרגישו בתוצאות באופן מיידי!

אדרל הוא שם המותג של התרופה אטנט, וייתכן שהיא נרשמה...

קראו עוד >