איך תגלו איזה מכון גמילה פרטי הכי טוב עבורכם?

איך תגלו איזה מכון גמילה פרטי הכי טוב עבורכם?


מכוני גמילה רבים מבססים את עבודתם על טיפול קבוצתי. המשתתפים בקבוצת תמיכה בהנחיית טיפול משתפים את סיפוריהם על התגברות על התמכרות. ניתן למצוא קבוצות תמיכה עבור אנשים עם מגוון רחב של בעיות נפשיות, כולל אך לא רק הפרעת חרדה חברתית, בעיות ניהול כעסים ושימוש בסמים. אנשים בגילאים דומים, מגדרים ומוצא אתני מוצאים לעתים קרובות נחמה בקבוצות אלו. הטיפול בהתמכרות דרך מכון גמילה פרטי נהנה מהתמיכה החברתית שמציע טיפול קבוצתי. על ידי תקשורת זה עם זה המטופלים מרוויחים למידה על חייהם של אחרים, יצירת חברויות ומתן תמיכה הדדית. גם במרכז גמילה שבטיא ניתן למצוא קבוצת תמיכה חמה ומשפחתית, באווירה עוטפת, אשר יתנו לכם את כל הסיוע הדרוש לכם כדי להתנקות מההתמכרות שלכם.

איך עובר תהליך גמילה הדרך מכון גמילה פרטי?

ניקוי רעלים מתרחש כאשר אדם מפסיק להשתמש בסמים או באלכוהול לאחר שצרך אותם לאורך זמן ובכמויות גדולות. למרות שזה עשוי להיות מאתגר, גמילה מסמים ואלכוהול היא הכרחית כדי להכין את הגוף והנפש שלכם לתהליך השיקום. להרואין, מורפיום, בנזודיאזפינים ואלכוהול יש פוטנציאל לגרום לתסמיני גמילה לא נעימים אם משתמשים בהם באופן קבוע ואז מפסיקים לפתע. במקרה זה מכון גמילה פרטי יספק לכם מגוון אפשרויות להקל על כאבכם, ולאפשר לכם לעבור את השלב הראשוני בהצלחה.

טיפול פסיכולוגי לאחר הטיפול הפיזי

בזמן שהותכם יהיו לכם מפגשים פרטיים וקבוצתיים יועץ או מטפל מוסמך של מכון גמילה פרטי. במהלך הפגישות הללו, תסתכלו פנימה על ההתמכרות שלכם והשלכותיה. המטפל שלכם יכול לסייע לכם בזיהוי מצבים שעלולים לעורר את ההתמכרות שלכם מחדש, וללמד אתכם כיצד להתמודד עם מצבים אלו. המטפל יעזור לכם לפתח אסטרטגיות בריאות להתמודדות עם בעיות אלו לאחר שזיהיתם אותן.

טיפול בהתמכרות יותאם לדרישות הספציפיות שלכם על ידי איש מקצוע מיומן. ישנם סוגים רבים ושונים של טיפול להתמודדות עם התמכרות, אך מחקרים מראים שטיפולים התנהגותיים הם המועילים ביותר. טיפול קוגניטיבי התנהגותי ומפגשי מוטיבציה הם שניים מהטיפולים ההתנהגותיים הנפוצים ביותר בהקשר זה. הבנת המחשבות והפעולות המובילות להתמכרות בסמים היא המטרה העיקרית של טיפול קוגניטיבי התנהגותי. הוא מציע מיומנויות התמודדות מועילות שניתן להשתמש בהן לאורך תהליך הריפוי. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מרכז גמילה שבטיא.

post-thumbnail
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
post-thumbnail
מרכז גמילה מסמים: הדרך לחיים מיטיבים

מה זה מרכז גמילה מסמים? מרכז גמילה מסמים הוא מוסד טיפולי...

קראו עוד >
post-thumbnail
רוצים לסיים עם הסמים בחיים שלכם? עם אשפוזית פרטית תסיימו עם ההתמכרות תוך חודש!

הגדרה של "אשפוזית"  היא מרכז טיפול באשפוז המספקת סביבה בטוחה...

קראו עוד >
post-thumbnail
כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת מרכז גמילה

כדאי ללמוד על סוגי מרכזי השיקום הרבים ומה...

קראו עוד >
post-thumbnail
התחילו עכשיו גמילה מאטנט- ותרגישו בתוצאות באופן מיידי!

אדרל הוא שם המותג של התרופה אטנט, וייתכן שהיא נרשמה...

קראו עוד >