אנחנו כאן למענך…
החופש מהתמכרות יכול להתחיל היום!
לקבלת פרטים נוספים
באופן דיסקרטי 058-712-4-712‬

    סגור
    תפריט
    צרו קשר צרו קשר
    חייגו עכשיו חייגו עכשיו
    גמילה מקנאביס - מרכז גמילה שבטיא

    טיפים לגמילה מקנאביס

    לעישון קנאביס ישנם השלכות שליליות רבות וקנאביס ממכר ממש כמו סמים וסיגריות.

    התמכרות לקנאביס השתלטה על חיי השגרה של אנשים רבים ויש כאלה שהרימו ידיים ולא מצליחים להיגמל.

    על פי מחקרים שונים ורבים נמצא כי עישון קנאביס יכול להשפיע לרעה בטווח הקצר ובטווח הארוך ולהשאיר השפעות מתמשכות לכל החיים בהיבט הגופני ובהיבט הנפשי.

    עם זאת, יש הטוענים כי עישון קנאביס הוא בטוח יותר מאשר אלכוהול אבל המציאות ( ומחקרים רבים ) מוכיחה אחרת.

    איך להפסיק לעשן קנאביס ולהתחיל תהליך גמילה מקנאביס?

    אם החלטת להפסיק לעשן, אתה צריך לחשוב ברצינות איך באמת תוכל להשיג את היעד שלך.

    להבין שאתה מכור ולפתח מודעות לסוג ההתמכרות שלך זהו שלב ראשוני והכרחי לתחילתו של תהליך הגמילה והפסקת ההתמכרות.  שנית, יש לברר את הצעדים הדרושים בעזרת תוכנית פעולה אקטיבית ומפורטת  בכדי להיגמל מקנאביס ולעקור את ההתמכרות מהשורש.

     

    השלמה ומודעות להתמכרות שלך לקנאביס

    אם אתה מעשן קנאביס כל יום ויש לך צורך אמיתי בקנאביס בכדי לתפקד או להרגיש טוב עם עצמך או החיים כנראה שאתה מכור. חשוב להבין שמעבר להתמכרות והתלות הנפשית שיש לך בקנאביס ישנם גם השלכות ותלות פיסית לשימוש קבוע בקנאביס.

    אם כבר ניסית בעבר להפסיק או להפחית את השימוש שלך בקנאביס בוודאי שמת לב לתופעות כמו עצבנות, דכדוך או דיכאון, חרדה, קשיים להרדם בלילה, אובדן תאבון, מחשבות אובססיביות על שימוש בקנאביס ועוד…

    אלו סימנים ברורים של התמכרות ותלות בקנאביס !

    קבלת החלטה נחושה לתחילת גמילה מקנאביס

    לאחר שהבנת שאתה מכור לקנאביס עליך לקבל החלטה ברורה ונחושה להיגמל. אתה חייב להיות ברור ושלם עם ההחלטה להיגמל מקנאביס.

    ספר ושתף כמה שיותר אנשים משמעותיים בחייך על ההחלטה שלך להיגמל מקנאביס. אנשים שיכולים לעזור לך בתהליך הגמילה, אנשים שיכולים לחזק בך את הנחישות לעשות זאת וחברים בכלל שידעו להימנע מלחשוף אותך לקנאביס לפחות בשלבים הראשונים של תהליך.

    אם אתה חושש שלא תצליח לעמוד בפיתוי לעשן קנאביס עדיף להימנע בכלל מחברת אנשים מעשנים.

    ההחלטה שלך להתחיל תהליך גמילה מקנאביס חייבת להיות עם תאריך יעד מוגדר.

    זרוק לפח את כל החפצים שלך שקשורים לשימוש ועישון בקנאביס

    "רחוק מהעין רחוק מהלב"

    עצם המראה של קנאביס ודברים שקשורים לעישון שלו יכולים לגרום לך לכמיהה וחזרה לשימוש בקנאביס. מהרגע שהחלטת להיגמל ולהפסיק לעשן קנאביס זרוק לפח כל מה שמזכיר לך את העישון.

    מחק את כל האפליקציות ואנשי הקשר שבאמצעותם התארגנת בעבר עם קנאביס.

    שלוט על הדחפים שלך

    כאשר אתה מנסה להיגמל מקנאביס ולהתחיל בתהליך הגמילה מסמים, דחף חזק לעשן עולה תמיד.  ניהול ושליטה על  הדחפים שלך הוא המפתח להצלחה.

    פעילויות חדשות ותחביבים

    כשאתה מנסה להיגמל, חשוב להקדיש זמן לתחביבים חדשים ופעילויות פנאי וספורט. הם עוזרים להסיח את דעתך מהרצון לחזור ולהשתמש בקנאביס.

    פעילויות אלה יכולות להיות שחייה, רכיבה על אופניים, בישול, ריצה או קריאה.

    חוסר פעילות מוביל לשעמום ושעמום מוביל לחזרה לשימוש.

     

    פנה לאנשי מקצוע – ביחד זה עובד

    רוב האנשים יתקשו מאוד להיגמל מעישון קנאביס בכוחות עצמם. התמכרות היא תופעה עוצמתית שמקורה בהלכי נפש עמוקים.

    אי לכך אנשי מקצוע ומרכזי גמילה פרטיים יכולים לעשות את ההבדל. ניסיונות חוזרים וכושלים להיגמל מחלישים את כוח הרצון !

    לכן מומלץ מאוד, במידה וכבר ניסית בעבר להיגמל משימוש בקנאביס וכשלת, לפנות ולקבל סיוע מאנשי מקצוע ומרכז גמילה פרטי אשר יודעים לטפל בבעיה מהשורש.

    סיכויי ההצלחה שלך להצליח להיגמל מקנאביס ולהישאר נקי עולים ללא הכר כאשר פונים ונעזרים בגורמים המתאימים.

    אנחנו כאן למענך…
    החופש מהתמכרות יכול להתחיל היום!
    לקבלת פרטים נוספים
    באופן דיסקרטי 058-712-4-712‬